bambam Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) Jeg har en maskin uten dette. Det er en vanlig maskin med ATX psu og slikt. Så har jeg en eldgammel pentium som har slike. Problemet er bare om jeg kan bruke dem. Den har nemlig ikke noen power on/off, men en reset knapp, og en turbo knapp. Her har dere bilde av begge. Kan denne turbo knappen brukes som power on/off i mitt system? Takk for svar... ps. kan noe ødelegges ved og prøve? Endret 28. november 2003 av bambam Lenke til kommentar
oxbow Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Du kan vertfall bruke reset knappen, men vet ikke om "turbo" knappen er kontakt som brytertilbake. men bruk reset! Lenke til kommentar
nogard Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Det vet du ikke før du har prøvd, skulle ikke være så farlig å prøve heller etter min mening. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Er vel ikke problem om den ikke kan slå av maskinen med den, det kan jeg gjøre med strømforsyningen. Men kan den brukes til og få på maskinen? Turboen altså. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Kan ikke svare direkte på spørsmålet, men om ikke anna funker kan du starte psu ved å kortslutte den eneste grønne kabelen med en svart. Da vil kanskje resten starte samtidig. Litt usikker da jeg aldri har prøvd denne måten å starte med hovedkort tilkoblet, bare starte psu løst. Usikkerhetsmomentet er i om hovedkortet starter når det får strøm elelr om det krever en spesiell "bryter" koblet på de spesielle pinnene på kortet. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 Det funka med reset knappen som AV/PÅ, gadd ikke teste turbo knappen. Lenke til kommentar
snole Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Det vil nok funke med den andre knappen og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå