Eirik_R Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 ein av skjermane mine blacka ut for eit par dagar sida, kjem lys på led'en og litt lyd når eg skrur den på, ingenting på skjermen. Nokon som veit kva som er gale? Samsung syncmaster 750s PS: har skifta sikringa, hjalp ikkje. Lenke til kommentar
phanti Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Sikker på at skjermkortet ikke har gått? Du har testa med en annen skjerm ? kjedelig når slike ting skjer.. Lenke til kommentar
Eirik_R Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 har testa, maskina funka fint, men skjermen er svart, ser også på skjermen at det er den som er feil, ellers ville det komme opp "no signal" Lenke til kommentar
Eirik_R Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 uklokka, heilt ordinær maskin, kontormaskin, har spelt spel på den ein gang. om du kom og sa at den var underklokka ville eg tru deg. garanterer at feilen ligg i skjermen, men kan den fiksast uten at alle duppedittar på kretskorta må sjekkast for feil? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Bare en idiot test: Er brightness/kontrast/gamma helt ned? IT-admin brukte flere dager på å finne ut at alle skjermene på et datarom ikke var ødelagde, men at brightness/kontrast/gamma var skrudd ned. Lenke til kommentar
Eirik_R Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 sjekka for alle idiotfeil, dessuten blacka den ut mens den var i bruk så det er liksom litt umulig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå