Redaksjonen. Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Stupfall i nettbrettmarkedet Lenke til kommentar
Happydaydreamer669 Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Brettene er i dag så bra at en ikke trenger å skifte dem ut så ofte. Tastatur og mus er fortsatt et must for min del, skrive på skjerm er et ork. 8 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 (endret) Jeg har det opprinnelige Sony Xperia Tablet Z, og er kjempefornøyd.Men jeg håper på bedre batteri og raskere prosessor i deres neste toppmodell. Viktig at det er vanntett, for det brukes aktivt til sjøkart i båten. Endret 1. november 2016 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Stupfall? Er det det vi på godt norsk kaller et "stup"? Som er en form for "fall"? Jeg foreslår at vi beholder "stupfull" men lar "stupfall" gå i glemmeboken snarest. (Såfremt man ikke snakker om Joseph Stupfall fra Wisconsin, da.) 3 Lenke til kommentar
ozone Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Ved at salget stuper, viser vel markedet at Pader ligger litt for tett opptil både telefoner og PC'er i nytteverdi. Har man en liten pad, kan en stor telefon gjøre samme nytten. Og har man en stor pad og bruker den mesteparten av tiden med tastatur på, så er vel en PC like greit. Når det er sagt, så er jo en Pad en god mellomting hvis man hverken har PC eller stor telefon. Samme gjelder smartklokker, som folk nå etterhvert oppdager er et skapt behov. Jeg prøver å minimere antall ting som skal vedlikeholdes, oppdateres og lades, og klare meg med en iphone 6 og en bærbar PC. Klokke kommer jeg aldri til å gå med igjen. Lenke til kommentar
Per Buer Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Stupfall? Er det det vi på godt norsk kaller et "stup"? Som er en form for "fall"? Jeg foreslår at vi beholder "stupfull" men lar "stupfall" gå i glemmeboken snarest. (Såfremt man ikke snakker om Joseph Stupfall fra Wisconsin, da.) Det er en NTB-sak. Aftenposten beholdt samme tittel. 2 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Det er en NTB-sak. Aftenposten beholdt samme tittel. Og de var ikke alene. Alt som kan krype og gå av norske medier brukte samme uttrykk. Lenge leve mediemangfoldet... 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Hvem hos NTB Scanpix hadde ideen om å åpne en diger Google+ logo på en iPad for å ta et illustrasjonsbilde? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Er det arbeidsuke for 8.-klassinger eller noe? 1 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Tablets er fine å konsumere media med. Kanskje gjøre noen enkle ting som nettbank, skrive et tullete innlegg på facebook eller diskusjon.no. Og der stopper omtrentlig bruksområdene på tablets. Man får dem ikke i lomma og man kan ikke skape noe med dem. Hadde tidligere både 7" og 10.1" android tablets, solgte dem og ikke sett meg tilbake .. enda. Har en mobiltelefon som fungerer som sentralnervesystemet i livet mitt og desktopen hjemme som server til ymse småting. Så et par laptops der den minste på 11.6" er vifteløs og tilkoblet tv'n på soverommet. Den andre på 14" bruker jeg daglig til å skrive osv. Den skal benyttes til skolearbeid fra nyåret når voksenopplæringen starter. Så da kommer jeg tilbake til nettbrett/tablets/ipads. Hvor passer dem inn hen i livet mitt? Jeg kan komme på 2 bruksområder. Se film i senga (vent. Det har jeg tv'n med laptopen til).. Siste ville vel vært å ha med en på toget eller noe, men jeg tar ikke tog så ofte, så da er det for det samme. OG om jeg skulle trenge en, så har Siba en til 500 kr. Lenke til kommentar
per parker Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 (endret) Dosurf og chromecast styring, alt jeg bruker pad'n til.Gamer pc'n blir brukt til alt annet hjemme som media server og på fartn har man laptop/mobil. Med cyanogenmod ser jeg ingen grunn til og oppgradere noe som helst, hverkan pad eller tlf. Endret 2. november 2016 av per parker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå