Gå til innhold

Dompap-hunn med tidlig sesongstart ... .

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei man

Fint bilde av dompap hunn Albert og velkommen tilbake :) Mine projekter er med barna på jobb, ja hele året då ;) 

Ha en fin dag !

M v h

Leif :cool: 

Hei, Leif.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding !

Fotointeressen har måttet vike noen måneder, - på grunn av oppussingsprosjekter hos alle tre "ongane" i tillegg til arbeid i eget hus, - men sånt er moro og interessant, det også ... .

Jeg hadde håpet å få fotografert flere fuglearter dette året, men det får bli nyttårsforsettet for 2017.

Ha en riktig fin dag / kveld, du også, Leif !

M v h

Albert

Lenke til kommentar

Hvor er den bare fin...synes ikke jeg har set meget fra dig af længe ..god skarphed på den smukke fugl vh Suss

Hei, Susss.

Hjertelig takk for hyggelig kommentar !

Jeg har ikke lagt inn bilder på noen måneder, - vesentlig på grunn av "tidsklemma", men jeg har som mål å legge inn 1-2 bilder pr. uke resten av året, - det er hyggelig å være tilbake !

M v h

Albert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Hei Albert ! Velkommen tilbake !

Du har vært savnet , og også bildene dine av de nydelige fjærkledde vennene !

Dette bildet er intet unntak : flott komp ,skarp og med naturlig fargepalett og en dus og fin bakgrunn .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Hei Albert og velkommen tilbake! :)

Jeg la på en mellomgrå bakgrunn, syntes det gjorde seg. Fuglen er flott fotografert, skarp og fin med glans i øyet. Den er godt plassert i flata. Bittelitt irriterende med greina i bakgrunnn kanskje. :)

Hei, Helene.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding !

Jeg er enig med deg i at greinen i bakgrunnen kan være distraherende, og jeg var inne på tanken om å klone den bort, - noe jeg ytterst sjelden gjør.

Men dompapen har plassert seg i dette miljøet, så jeg lot det være.

M v h

Albert.

Lenke til kommentar

Sikkert en speider dette, da! ;) Flott artsbilde, skarpt og fine farger! :)

Hei, smort1.

Mange takk for hyggelig, innsiktsfull kommentar !

Du har nok rett i at dette er en "speider" som er ute for å rekognosere matkilder for vinteren.

Et nokså unyttig oppdrag når det gjelder dompaper, egentlig, for de har fugleverdenens bortimot dårligste hukommelse !

M v h

Albert.

Lenke til kommentar

Hei Albert ! Velkommen tilbake !

Du har vært savnet , og også bildene dine av de nydelige fjærkledde vennene !

Dette bildet er intet unntak : flott komp ,skarp og med naturlig fargepalett og en dus og fin bakgrunn .

Mvh

Alec

Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding !

Det føles godt å kunne bruke tid på foto igjen, - uten dårlig samvittighet for ugjorte oppgaver knyttet til hus og familie.

Denne dompapen var på fórplassen i kanskje 10 sekunder, og jeg var heldig som fikk et brukbart bilde av den ... .

M v h

Albert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...