Gjest bruker-45896 Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Ja, det er virkelig fanatisk å beskrive virkeligheten. Man skal aldri krangle med en idior [sic], det er helt korrekt. Ja, jeg er meget erfaren. Takk. Dobbeltkonto er kjekt. Jeg er ikke ham. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Ja, det er virkelig fanatisk å beskrive virkeligheten. Man skal aldri krangle med en idior [sic], det er helt korrekt. Ja, jeg er meget erfaren. Takk. Dobbeltkonto er kjekt. Jeg er ikke ham. Da er det veldig snodig at du kommenterer som du gjør, når du ikke har en eneste post tidligere i tråden. Lenke til kommentar
Gjest bruker-45896 Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Ikke så snodig, syns jeg, hvis jeg kjenner både ham og budskapet hans og attpåtil er enig med ham.Jeg syns også at du burde forsøke det han forteller deg. Lenke til kommentar
Børt-Erik Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Uten gravitasjon ville stjerner og planeter gått i oppløsning. Men hvordan ville disse stjernene og planetene ha oppstått i utgangspunktet, uten gravitasjon? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 (endret) Det er litt krevende å forklare hva "present moment awareness" er for folk som ikke har erfaring og litt kunnskap om emnet, fordi de vil nesten bestandig forsøke å tenke seg frem til hva dette er, fremfor å erfare direkte verdien av dette fenomenet som vi alle har lik tilgang til men som ingen av våre ordinære skoler kan informere oss om.Det er langt morsommere å treffe folk irl som er litt interessert i hva vi egentlig er eller hva bevisstheten er i tillegg til det vi tror den er. Har den senere tid hatt for meg forskjellige leger som man fikk lov å hjelpe til å fatte nuet, og det er digg å se hvordan folk reagere når de for første gang erfarer at "ja, der er det noe jeg aldri har sett før"Men sånn på nett kjenner jeg min begrensing fordi jeg begynner å bli en gammel gretten gubbe antakeligvis .., Endret 9. november 2016 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Børt-Erik Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Det samme er sant dersom du tar en stein fra jordens masse og slenger den ut i rommet, så vil den også få sitt eget lille gravitasjonsfelt. Men det har den jo før du slenger den ut i rommet også. Lenke til kommentar
Børt-Erik Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Om månen ikke hadde hatt gravitasjonskraft, hadde ikke månen holdt seg samlet og bare blitt til svevende steiner. Da hadde ikke disse steinene kunne holde seg samlet heller, ergo ikke eksistert. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Før Newton fant opp gravitasjonen kunne folk fly... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå