Gå til innhold

Hvor selges det "pegboard"

Chioz

Anbefalte innlegg

Hei

Prøve å lage en vegg på som lett kan henge utstyr på. Etter mye søk på dette virker det som dette hadde vært ideelt for meg: :)

http://www.homedepot.com/p/White-Pegboard-Common-3-16-in-x-2-ft-x-4-ft-Actual-0-165-in-x-23-75-in-x-47-75-in-109099/202093803 

Sliter med å finne det norske navnet på det, google oversetter det bare til pegboard.  :huh:

Det nærmeste jeg har kommet i norske butikker er perforert plate, men butikker i norge skal likevel bare selge metall. :hm: 

Hard papp plate er nok for meg. :wee:

Beste alternativ som norsk er kanskje bare biltema verktøytavle:  http://www.biltema.no/no/Verktoy/Arbeidsbenk-og-oppbevaring/Verktoytavle-og-holder/Verktoytavle-sort-hvit-2000034992/

:hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei hei Chioz!

Ser ut som at homedepot linken din ikke fungerer. Jeg har selv operert mye med pegboard da jeg var i USA, da dette var veldig normalt i "shops" enklere oversatt til gårder som er omgjort til et lite verksted/hobbysnekrings sted. 

Den Biltema verktøytavlen er jo mer eller mindre et pegboard. Men hva er det du mener at du vil? Hard papp-plate? Jeg vil vurdere metall da dette er mer stødig så slipper du og begrense deg til hva du kan henge på veggen. (mer eller mindre ihvertfall)

Bruk "svar" funksjonen når du svarer meg så jeg får en melding om det :)

Lenke til kommentar

prøver å legge til linken igjen.

masse ting til salg i usa som jeg skulle ønske var tilgjengelig her. vi er jo et uland med tanke på varer som selges her spesielt med tanke på om en vil gjøre ting selv. 

tingen med "hard papp" var også større plate med muligheter for å sage til riktig størrelser :)

det blir nok biltema verktøy tavle uansett

Lenke til kommentar

prøver å legge til linken igjen.

masse ting til salg i usa som jeg skulle ønske var tilgjengelig her. vi er jo et uland med tanke på varer som selges her spesielt med tanke på om en vil gjøre ting selv. 

tingen med "hard papp" var også større plate med muligheter for å sage til riktig størrelser :)

det blir nok biltema verktøy tavle uansett

Definitivt. Da jeg var i USA var mulighetene mye større - alt var mye mer tilgjengelig. Om du virkelig vil lage noe helt "eget" så må du jo nesten bestille noe fra Japan gjennom et importeringsselskap og betale x40 pris. Men vi klarer oss som regel med det vi har i kjære Noreg også! :)

Biltema verktøy tavle funker nok det også - til sitt bruk. Om du finner brukende pegboard så må jeg si at det som jeg brukte (i USA) var virkelig lett og skjære til - nesten for lett. En grei baufil funker fett til dette, og burde ikke være noe problem.

Du kan få noe pegboard på e-bay også, men tror dette vil bli litt dyrt med tanke på pakking og slikt (er helt grønn der desverre)

Håper det blir fint og du trives med "the final product" lykke til!!! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...