asware Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 For noen år siden spilte jeg et fotball manager spill på PC-en min... Jeg lurte egentlig på om noen vet hva dette spillet heter. Det var et "windows" spill der man kunne kjøpe/selge spillere. Man så ikke selve kampen men bare en klokke som "gikk". Det var veldig enkelt bygd opp... Det spillet jeg hadde var på Norsk(tror jeg). Men vet at det finnes på engelsk(og sikkert andre språk)... Noen som vet hva spillet kan hete???? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Du mener vel ikke Championship manager? Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) Vil tro det er Championship Manager 01/02 jeg.. Høres sånn ut! Skaff deg CM 03-04 Helt hekta her jeg sitter jeg Endret 28. november 2003 av Corduroy Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg tror det var WFM du så. Windows Football Manager. Det er laget av en norsk person tror jeg, hørte hvertfall at det har blitt sagt. Kampene var oppbygd med en analog klokke, der bare scoringer, skader og kort kom frem. Lenke til kommentar
asware Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 Det tror jeg også det var!!(wfm) Takk skal du ha... (jeg har championship manager 4...) Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Du bør skaffe deg Cm 03/04 i steden for Cm4. Sistnevnte har utallige bugs, mens Cm 03/04 funker virkelig bra! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 WFM er helt rått, men det funka dessverre ikke spesielt bra i win2k. Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Kjøp CM03/04...et godt kjøp Lenke til kommentar
Slegga Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Kjøp CM03/04...et godt kjøp Problemet med CM-spillene, er at det er så enormt lett å gå lei av dem, akkurat som FIFA-spillene. Jeg kom til fjerde eller femte sesong, og da gikk spillet rett i skuffen. Har vært der siden Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Kjøp CM03/04...et godt kjøp Problemet med CM-spillene, er at det er så enormt lett å gå lei av dem, akkurat som FIFA-spillene. Jeg kom til fjerde eller femte sesong, og da gikk spillet rett i skuffen. Har vært der siden Da starter man på en ny save, eller fortsetter på en gammel:) Kjenner riktignok til perioden på en 3-4 mnd som man ikke GIDDER å spille. Det har for min del vært sånn så å si på alle versjonene. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Kjenner riktignok til perioden på en 3-4 mnd som man ikke GIDDER å spille. Det har for min del vært sånn så å si på alle versjonene. Meg også jeg kan godt legge ned en god del timer over korte perioder, tror 28-29 timer over et par dager en rekken. Holder på i noen uker går lei, spiller ikke på en månde eller 2. Så starter man opp igjen. Er nå i en spille periode og har lagt ned en god del timer de siste 2 ukende. Men blir aldri lei cm har spilt det siden 95/96 og går aldri lei. Må ha det når neste versjon er ute Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 WFM var jo genialt. Husker at jeg pleide å lage mitt eget lag, og fylte på med navnet til alle jeg kjente. Gleden var stor når "bestekompisen" scora hattrick 3 -4 kamper på rad Aaah. *mimre*. Jeg husker enda vagt den tiden jeg faktisk interesserte meg for sport og sports-spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå