b-real Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Lysholmer Double Ice er det eneste øl'et jeg drikker. Skal dog sies at jeg ikke akkurat har drukket så veldig manne andre forskjellige øl-sorter, men DI er mitt barn. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Erdinger Weisbier. Denne troner høyest på pallen min. Kan legge til at en sitron skive i halvliter'n på solfylte sommerdager gjør uderverker!! Snakk: Jalapeno poppers!! Jalapeno pepper som er inbakt i deilig cheddar og frityrstekt, dyppes så i hvitløsdressing. Helt ubeskrivelig digg!! Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Vanlig Borg. Bor tvers over gata for Borg bryggerier. Godt øl, og dessuten har jeg nesten ikke samvittightet til å drikke noe annet. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 1: Bor jo i en inngrodd fjord i vesterålen så Nordlandspils 2: en eller annen øl jeg fikk på en "ranch" i USA! Beste snack må være potetgull med biff og løk Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 "rart" at ingen har sagt Seidel eller Grans... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Bloomberg! Bare synd at bryggeriet gikk konken for ei uke siden og det er tomt for bloomberg over alt Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Norsk øl Hansa Bayer, så utrolig digg! Utenlandsk øl Leffe, både blonde og brune. Utrolig med smak i forhold til det meste av norsk øl. Kan være litt sterkt (7%) og smakfullt for noen da... Nøtter er jo bra til øl... Chilinøtter, Pistasjnøtter og diverse andre. Enig med han som sa at øl passer aller best til et godt måltid med krydret mat. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Erdinger Weisbier. Denne troner høyest på pallen min. Kan legge til at en sitron skive i halvliter'n på solfylte sommerdager gjør uderverker!! JAAAA!! Var på klassetur til Tyskland i fjord og der så jeg lyset. Erdringer Weissbier. Genialt øl. Synd det er så dyrt i norge. Ellers så er jo carlsberg digg, guiness hvis du vil bli mett Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Må si at Dahls pils er også en godsak. Har dog ikke fått prøvd ut alle desse utenlandske merkene. Trenger nok noen flere år på nakken før jeg vet det ja... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Borg og tuborg det går i om dagen.. fattig mann. Kims 1. lov er supert på vorspiel! Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 og noe salt å spise til. (potetgull/nøtter) Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 merkelig jamaicka øl som jeg ikke husker navnet på Red Stripe? Skal visst være god, har ikke smakt den selv... Drikker masse Tuborg for tiden (passer ypperlig i budsjettet mitt ), samtidig syntes jeg den er fryktelig god! På varme sommerdager foretrekker jeg en iskald corona men en skive lime. Yummy! Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Grolsch med svingkork! Synd det ikke selges lengre... :-( Beernuts og chilinøtter er fint ved siden av, og røyk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå