Bone Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Heisann! Veldig lyst til å ta 'ei Runde' på hva slags ØL dere liker best, samt Snack som dere dytter innpå ved siden av! Ta gjerne med noen flere, men toppen 5 for å begrense det litt, slik at man ikke risikerer å skrive opp hele øl-lista si.. Det er jo så mye godt der ute.. Uansett; Min absolutt favorittøl er; Caffrey's Så har jeg veldig sansen for Kilkenny! Som 'vanlig øl' som jeg som regel kjøper, siden import er litt dyrt når det gjelder kvantitet, er; 0,5l Frydenlund Fatøl på boks.. Snack; ingen over, ingen ved siden av; Kim's Chilinøtter!! mvh Bone Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 0,5l Frydenlund Fatøl på boks.. JAA! Endelig noen som har skjønt det! Lenke til kommentar
lodott Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 "...elsker, elsker Hansa over alt!" Er også ganske glad i Corona og San Miguel.. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Stella beer! Selges ikke i norge though.. :/ Egypt, Marokko, Cuba.. Jaddaaa! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 CB, Arendal og Frydenlund Rocks Ringens kan suge kukken min... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Gode gamle Hansa (verd å vente på) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 *kremt* Ringnes.. og noe smågodt ved siden av.. plastgodt elns Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 AHAHAHAHAHAHHAHAHAHHA!! *tehe* Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hansa (Premium) og Beer Nuts / Chili Nuts Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hansa Premium, Tortilla Chips m.dip/Maarud Original Chips Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Det beste ølet jeg har smakt er Zywiec, polsk. Frydenlund Fatøl (boks) er en god nummer to. Guinness duger jo det også. Maarud salt potetgull er bra saker sammen med øl - jeg greier ikke å spise det uten. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Nå skal ikke jeg starte en diskusjon om hva som er best og dåligst, men Hansa Premium er jo det desidert dårligste Hansaølet. Smaker jo ingenting, altfor lyst og vassent. Pilsner og Fatøl er godsaker.. Zywiec er forresten ganske bra det også ja.. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Her går det i CB, Carlsberg eller Tuborg. Og snacksmessig sett kombinert med tidligere nevnte "kalde brune", bør være noe salt og crispy. Ringnes er forresten bare.. blærk! Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Drakk helst Hansa Pilsner 0.33 før, men nå går det i Tuborg! det er jo så billi! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 A R E N D A L S! definitivt! peanøtter eller no salt potetgull er godt å ha ved siden av Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 A R E N D A L S! definitivt! peanøtter eller no salt potetgull er godt å ha ved siden av ikke minst med chillinøtter *mhm* fikk lyst på Ændals nå... Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Går mest i CB her. Blitt endel Tuborg i det siste, prisen er ganske studentvennlig Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Kilkenny, San Miguel og ei merkelig jamaicka øl som jeg ikke husker navnet på Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 1 - Velvet 2 - Starobrno 3 - Zywiec 4 - Staropramen 5 - Urquel Det er østeuropeerne som virkelig KAN øl. Norske merker kommer sørgelig langt ned på lista. Litt usikker på om Newcastle, Kilkenny eller Urquel fortjener femteplassen, men valg er valg. Snacks: diverse nøtter er greit, sjokolade er undervurdert, men aller best smaker øl etter en god middag med sterkt krydret mat. Foretrekker i mange tilfeller øl fremfor kaffe avec etter maten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå