ChiaroScuro Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 (endret) PCen booter rett i Blue Screen of Death og varsler DPC Watchdog Violation og der står den. Er ganske sikker på feil ifb. Wfi, så jeg vil prøve å deaktivere den. Problemet er at jeg må boote i safety mode, men Win 10 booter så raskt at jeg klarer ikke å smette innom med F8 eller ShiftF8. Har spurt inet of funnet mange forslag til å boote i Safety Mode, men alle betinger en samarbeidsvillig PC. Min er jo Blå etter booting! HP pavilion G5401sc Win10 HE Edit. Andre måter å deaktivere Wifi tas i mot med takk Endret 31. oktober 2016 av Thonord Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Det er bare å trykke ivei - trenger ikke 'smette innom' http://h20564.www2.hp.com/hpsc/doc/public/display?docId=emr_na-c03439317#N10332 Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 5. november 2016 Forfatter Del Skrevet 5. november 2016 Det hjalp ikke. Tok ut begge HDDene i PCen (SATA) og koblet dem til en annen PC. Ingen ting skjedde. Ikke den vanlige info-boksen og HDDen var ikke synlig i FileExplorer. Det samme med den andre - men etter ca 5 min dukket den sannelig opp. Treg som sirup. tok lang tid å bare få fram directoriene. Prøve den andre og samme resultat. Ingen av HDDene er i nærheten av 50% brukt lagringskapasitet. Jeg skal prøve å formatere "Data" disken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå