Fredrik N. Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 uten tittel Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Et rørende bilde, som gir meg tanker om de som sitter igjen. Når jeg zoomer inn og ser for det første fødselsdato på steinen, og for det andre at det er et par fugler med, så blir jeg mer usikker på hva dette egentlig er. Uansett et bra og annerledes bilde. 1 Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Bra at ikke noe navn kommer til syne. Jeg har sett en del tilfelle av det på foto.no av tankeløse personer. Jeg er nesten daglig på gravstedet når jeg er hjemme og føler derfor med de som har mistet noen. Jeg skylder å gjøre oppmerksom på at jeg mistet min kone i fjor. Rørende komposisjon. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Nydelig og følsomt bilde. Likte at du har latt det få være i farger. Godt komponert og kledelig dus bakover i bildet. God dybdefølelse. Det er sørgelig å miste noen man er glad i, da er det godt å ha et sted å gå og "besøke" dem. Lenke til kommentar
Pande Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Respektfullt og fint utført. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 1. november 2016 Forfatter Del Skrevet 1. november 2016 Det er bare noen få uker siden et familiemedlem gikk bort. Man må vise respekt ved fotografering på slike steder. Lagde det med vilje litt dunkelt og det ble vel et slags høstbilde dette også. Takk for tilbakemeldinger Roar, Gunnar, Helene og Pål! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Et fint bilde til ettertanke ! Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg