Kolkai Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Jeg har en golf fra 98 som sikringene til vinduheisene og cupelysene ryker hver gang jeg låser bilen. Det spiller ingen rolle om jeg bruker sentrallåsen, eller låser manuelt ( deaktivert sentrallås ved å ta ut sikringen), om jeg bruker venstre eller høyre dør. Noen som vet? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 (endret) Kan nesten høres ut som at det er en kortslutning i et av kupélysene som gjør at sikringen ryker. Lysene skrur seg jo på når dørene åpnes eller låses opp? EDIT: Så nå at du skriver den går når du låser, ikke låser opp..da vet jeg ikke. Endret 31. oktober 2016 av TMB Lenke til kommentar
Kolkai Skrevet 1. november 2016 Forfatter Del Skrevet 1. november 2016 Kan nesten høres ut som at det er en kortslutning i et av kupélysene som gjør at sikringen ryker. Lysene skrur seg jo på når dørene åpnes eller låses opp? EDIT: Så nå at du skriver den går når du låser, ikke låser opp..da vet jeg ikke. Hvis jeg kun åpner og lukker dørene som vanlig uten å låse fungerer alt perfekt. Jeg trodde også det kunne være kortslutning i en av kupepærene, men det er det ikke. Det en en låsefunksjon som utløser kortslutningen, uavhengig om det er automatisk med sentrallåsen, eller med manuell låsing når sentrallåsen er deaktivert ved at jeg har tatt ut sikringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå