Jimmyag Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Daja Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Skarpt og fint, og god eksponering. Men hva med en versjon der du kutter ut hele campingplassen og også fjerner noe fra høyre side, sånn at hytta kommer omtrentlig 1/3 inn fra høyre, og lar fjellet med sine farger og felter spille hovedrolle sammen med hytta og kollen den står på? Det fanger iallefall blikket mitt bedre! :-) Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 flott, men er litt enig med at det hadde gjort seg uten campingplassen men samtidig så vil du da miste dette fjellet bak og det syns jeg gjorde seg. Derfor syns jeg valget ditt var korrekt i mine øyne Lenke til kommentar
h-a Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Fint område både sommer og vinter. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Synes V1 ble best her. Flott landskap og fin speiling. Hvis V2 er laget etter Roars kommentar, så har du nok misforstått litt. Det er nok hytta oppe på åsen han vil ha i bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg