Gå til innhold

Tips ang. Studio8

Anbefalte innlegg

Tips ang. Studio8

Jeg kommer herved med noen tips til alle dere som bruker studio, basert på egne

erfaringer. Etter masse krangling ved installering. Ny maskin, kun studio på

maskinen og formatert til ntfs.Fikk jeg til slutt prog. oppe å gå

og det fungerte. men så skulle jeg redigere en fil med 160 avsnitt (chapter) og det

rendret og rendret og etter 5 timer fikk jeg error, ingen forklaring, fant så i tempkatalogen

en txt.fil hvor det sto at studio bare godtok 99 chapter! etter at jeg endret på dette

så fungerte det. Men så laget jeg et nytt project og når jeg skulle legge på transition andre

enn de vanlige så krasjet programmet(Hollywood fx). På supportsidene til pinnacle fant jeg så ut at etter at jeg hadde installert den siste patchen (8.10) så fungerte ikke Hw. Fx. lenger. Jeg

måtte da laste ned en nyere versjon av disse og installere de!.Fant også ut at hvis jeg flyttet på

en video etter at jeg laget en title så krasjet programmet.Nå fungerer det og programmet

er jo greit å bruke utenom en ting og det er at Når jeg lager menyer og ber studio manuelt lage

en link til den første videoen så setter det linker til alle videoene og når jeg da prøver å

slette link for for link så går det treigt som sirup. Dette skjer ikke hver gang bare innimellom?

Noen ganger funker det. Konklusjon etter alt dette er vel at de som har skrevet studio burde vel brukt litt mere tid til å få til å funger med en gang. Hadde vel også vært en ide at om du gjorde noe som studio ikke godtar så burde du jo få en advarsel om at dette ikke går, det får i hvert fall jeg I andre programmer :roll:

Maskin. Epox hk. M intel chipset

Radeon 9700 pro

512mb.Ddr.ram

120gb.disk

Asus dvd-r/rw brenner

Win.xp.pro

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...