AfterGlow Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Kan projisere levende bilder på objekter i bevegelse.Slik ser det ut når en projektor kjører med 1000 bilder per sekund Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Bra vi fikk et svar på dette. Neste spørsmål. Hvorfor skal man projisere bilder på klær... Lenke til kommentar
KennethJohansen Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Bra vi fikk et svar på dette. Neste spørsmål. Hvorfor skal man projisere bilder på klær... Fordi man kan ;-P 3 Lenke til kommentar
Talwyn Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Vel... for de interesserte, så kan man kanskje lage litt kreative teaterforestillinger. 2 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Jeg må legge til at jeg jo klarer å se for meg bruksområder for denne teknologien. Jeg ble bare litt overrasket over at det var dette de fant på når de først skulle lage en demo. For det de viser er i praksis hvordan teknologien fungerer, men ikke hvordan den kan brukes. Skulle jeg lagd demo, hadde jeg også fokusert på reelle bruksområder. Lenke til kommentar
G Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 (endret) Vel... for de interesserte, så kan man kanskje lage litt kreative teaterforestillinger. Eller bytte laser ut med noe som brenner hull. Krigsvåpen? Så kan den tattoovere "du er død" på liket. Endret 2. november 2016 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå