Gullars Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hei Eg har laga ein database i Access, som den lokale videoforhandlaren bruker. Når ein kunde leiger ein film, legg han inn kundenr og filmnr, og så er alt lagra. Problemet er når kunden ikkje hugser kundenummeret sitt. Då må han bla gjennom kunderegisteret for å finna fram til det. Er det muleg å laga følgjande: Eit skjema "Kundesøk" -Skriv inn kundenamn, helst slik at namna kjem opp etter kvart, slik at han ikkje treng å skriva heile namnet. Døme: han skriv inn "ol", og får opp alle namna som byrjar på "ol" i alfabetisk rekkjefølgje: ola hansen, ole gran, oluf jonsen osv. Attmed kjem kundenummeret opp. Det beste hadde vore at han ved å klikka på kunden, automatisk hadde fått lagt kundenummeret inn i feltet kundenr. i skjemaet "Utleige". Kan detta lata seg gjera? Eg har Visual Basic, men er ikkje så altfor flink. Har lært det på skulen i haust. Access hadde me om i fjor, så eg er litt "rusten" nå. Alle forslag blir mottekne med takk ! Lenke til kommentar
offko Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hei! Det enkleste her, er faktisk å bruke det skjemaet du allerede har laget. Bruk veiviseren for kombobokser og legg til to kombobokser. For begge, velg det tredje alternatiivet ("Find a record on my form" eller den norske ekvivalensen) Boks 1 - velg skjul nøkkelkolonne (som er Access standard) Boks 2 - ta vekk haken for skjul nøkkelkolonne. Voila - to "søkebokser" i utleige-skjemaet hvor den ene kan brukes for å slå opp kundenummer, den andre på navn... Skal du bruke et eget søke skjema til det, er jeg nok redd for at du må tutle deg litt innom VBA også... - håper dette er til hjelp Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 (endret) Hei, og takk for kjapt svar Svaret såg ut til å vera bra formulert, men likevel forstår eg ikkje heilt korleis eg skal gå fram: Her er ein skjermdump av skjemaet: Her er det heile greit illustrert. Skriv inn kundenummer, og du får opp all info om kunden. Skriv inn filmnr, og all info om filmen kjem fram. Bruk veiviseren for kombobokser og legg til to kombobokser. For begge, velg det tredje alternatiivet ("Find a record on my form" eller den norske ekvivalensen) Boks 1 - velg skjul nøkkelkolonne (som er Access standard) Boks 2 - ta vekk haken for skjul nøkkelkolonne. Voila - to "søkebokser" i utleige-skjemaet hvor den ene kan brukes for å slå opp kundenummer, den andre på navn... Eg la til to kombinasjonsboksar (har norsk access), men fann ingenting i vegvisaren som kunne minna om "Find a record from my form". Skal du bruke et eget søke skjema til det, er jeg nok redd for at du må tutle deg litt innom VBA også... Det er jo ikkje noka vits i å laga det så vanvittig avansert. Det beste hadde vore ein liten søkeboks til høgre for hovudskjemaet, med eit delskjema under, kor namna kjem fram etter kvart som ein skriv inn bokstavane. men dette er kanskje ganske avansert.. Som sagt har eg VB, og dersom nokon berre kan hjelpa meg litt med koden, skal dette gå greit Endret 28. november 2003 av Gullars Lenke til kommentar
offko Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Da har jeg nok misforstått littegranne, når datastrukturen ikke er kjent.... Tror jeg begynner å skjønne strukturen nå... Prøver en liten QAD (Quick and Dirty) variant, før vi eventuelt bretter opp ermene (slett først de to andre komboene ) Antar at den komboboksen du har (Kundenummer) viser kundenavnet når nedtrekksmenyen brukes? Hvis så er tilfelle, ta en kopi av den, og i kopien, gå til egenskaper format-flippen og endre kolonnebredden slik at det første feltet har bredde 0cm. Hvis det ikke er tilfelleog lag en ny kombo, hvor du velger å slå opp en en tabell eller spørring (er vel det første alternativet i veiviseren), du slår opp i kundetabellen, velger kundenummer og kundenavn, skjuler nøkkelkolonnen, og se om ikke dette er litt nærmere. Vil fremdeles si at ekstra skjema blir litt i drøyeste laget, så lenge komboene finnes. I office produktene ville man brukt det felles makroprogrammeringssmiljøet VBA. Ellers blir det litt problematisk å reagere på hendelsene i f eks Access. Det er fullt mulig å få til slikt der, men det blir litt tweaking (må bruke KeyDown/KeyPressed event for å få med hver bokstav, så må en sørge for at søkestringen får med seg hele søketeksten, hvilket den ikke gjør automatisk...), jeg gidder sjelden gjøre noe sånt, men bruker komboer, som har "Autofullfør" som standardegenskap, når man velger den riktige typen... Bare rapporter tilbake, så ser vi hva som skjer... Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 okey eg skal prøva dette. men det han ville ha var ein søkefunksjon for namna. Det kan til dømes vera 2 stk som heiter Leif Olsen. når han etter din metode skriv inn Leif Olsen, vil han vel berre få opp det første kundenummeret? Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 tidlegare skreiv eg at søkefunksjonen skulle vera slik at namna kom opp etter kvart som bokstavane blei skrivne. Det er forsåvidt nok at ein kan søkja t.d. på "ola", og då få opp ei liste over alle som heiter ola. dette kan vel lata seg gjera utan alt for mykje styr? Lenke til kommentar
offko Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Feil tid og feil sted for en utblåsning som hadde rot i forskjellige ting, galt - og svært lite profesjonelt av meg. BEKLAGER! Ser du har løst utfordringen. FINT! Finner du andre nettsteder med Access info, eller kikker på noen av bøkene nedenfor, vil du se "Why you should use VBA and not macros" - har å gjøre med feilhåndtering, fleksibilitet... Skal du jobbe mer med Access VBA på egen hånd: Alison Balter, Mastering Access N.... (hvor N representerer versjonen) - best pedagogisk Getz; Litwin, Gilbert: Acceess N Developers Handbook (N representerer fremdeles versjonen) - absolutt best på VBA, men noe teknisk og krever gode forkunnskaper Sistnevnte er nok den aller beste litteraturen som finnes for Access/VBA - førstnevnte er ETTER MITT SKJØNN den beste tilnærmingen til avansert Access + VBA for folk som har "intermediate skills" - dvs - skal du kjøpe denne, må du nok henge i stroppen for å skjønne hva hun snakker om, men hun er som sagt meget god pedagogisk:yes: Ellers er jo tipset F1. Edit: Slettet masse rør! Endret 1. desember 2003 av offko Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 var svært så mange ord du brukte for å få fram at du ikkje vil hjelpa meg Ser ikkje heilt kvifor du blandar inn VK1/VK2-læraren min i dette, ettersom dette ikkje har noko med skulen å gjera. Dette er noko eg lagar for ein eg kjenner, i fritida mi. Eg lurte enkelt og greit på korleis eg kan søka etter kundar i registeret ved å skriva inn heile, eller deler av namnet i ein søkjeboks. Dette er fortsatt spørsmålet mitt, og dersom nokon kan svara meg på dette, er eg takksam for det. Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Eg har no gjort den lette delen av arbeidet. Eg har laga eit skjema Kundesøk, utifrå ei spørjing. Her har eg brukt Like * & [søkjetekst] & *. Med denne funksjonen kan eg søkja etter alle postane som inneheld søkjeteksten. Skjemaet lister opp alle kundane (m/kundenr.). Det eg no ynskjer er å gjera slik at ein kan dobbeltklikka på eit av kundenummera, og så automatisk få dette kundenummeret innsett i kontrollen Kundenummer i siste posten i skjemaet Utleige. Eg prøvde å laga det slik at han ved dobbeltklikk køyrer ei makro som bruker funksjonen AngiVerdi. Her sette eg element til [Forms]![utleie]![Kundenummer], og uttrykk til [Kundesøk]![Kundenummer]. Dette fungerer ikkje. Eg får berre opp ei feilmelding. Er det nokon som kan hjelpa meg med denne makroen? Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 for å utfylla det eg har gjort litt betre: Makroen: Oppdaterskjerm: ja timeglass: ja ÅpneSkjema: Skjemanavn: Utleie GåTilPost: Skjema, Utleie, Siste AngiVerdi: Element: [Forms]![utleie]![Kundenummer], Uttrykk: [Kundesøk]![Kundenummer] Lukk: Skjema, Kundesøk Eg har lagt inn at han ved dobbeltklikk på eit kundenummer i kundesøk, skal utføra denne makroen. Då får eg denne feilmeldinga: "Objektet inneholder ikke automatiseringsobjektet Kundesøk" "Handlingen ble ikke utført" Makronavn: "Legg inn kundenummer fra søk" Betingelse: "Sann" Handlingsnavn: "AngiVerdi" Argumenter: "[Forms]![utleie]![Kundenummer]; [Kundesøk]![Kundenummer]" kanskje dette kan vera til hjelp... Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 beklagar... GåTilPost skal sjølvsagt vera Ny, og ikkje Siste. Men det fungerer fortsatt ikkje... Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Ansjå tråden som stengt. Eg fekk makroen til å fungera til slutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå