sussss Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Blade i massevis Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Ja her har du ligget langflat på marken? Flott med annerledes perspektiv! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Stilig perpektiv! Dette likte jeg, men kanskje skulle treet i venstre billedkant blitt kuttet bort? Lenke til kommentar
sussss Skrevet 31. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2016 Stilig perpektiv! Dette likte jeg, men kanskje skulle treet i venstre billedkant blitt kuttet bort? Ja nu du siger det..var det nok en god ide....:-) der skal ryddes op i naturen :-) 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Stilig perpektiv! Dette likte jeg, men kanskje skulle treet i venstre billedkant blitt kuttet bort? Ja nu du siger det..var det nok en god ide....:-) der skal ryddes op i naturen :-) Du kan lage ved til vinteren... Lenke til kommentar
sussss Skrevet 1. november 2016 Forfatter Del Skrevet 1. november 2016 Stilig perpektiv! Dette likte jeg, men kanskje skulle treet i venstre billedkant blitt kuttet bort?Ja nu du siger det..var det nok en god ide....:-) der skal ryddes op i naturen :-)Du kan lage ved til vinteren... Det forstod jeg ikke lige ? :-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Stilig perpektiv! Dette likte jeg, men kanskje skulle treet i venstre billedkant blitt kuttet bort?Ja nu du siger det..var det nok en god ide....:-) der skal ryddes op i naturen :-)Du kan lage ved til vinteren... Det forstod jeg ikke lige ? :-) Ved=Brænde. Oppkappet tre til å fyre i ovnen med Lenke til kommentar
sussss Skrevet 1. november 2016 Forfatter Del Skrevet 1. november 2016 Stilig perpektiv! Dette likte jeg, men kanskje skulle treet i venstre billedkant blitt kuttet bort?Ja nu du siger det..var det nok en god ide....:-) der skal ryddes op i naturen :-)Du kan lage ved til vinteren... Det forstod jeg ikke lige ? :-) Ved=Brænde. Oppkappet tre til å fyre i ovnen med Nå nu forstår jeg :-) vi har masser af træer der skal fældes så har masser af brænde her :-) det er ikke vores skov jeg tog billeder af her ..så må nok ikke tage det med hjem .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg