Gå til innhold

Autodesk Revit

Anbefalte innlegg

Jeg er for tiden arbeidsledig, har jobbet i mange år i oljeindustrien med 3D-modellering og tegning. Jeg vurderer nå å ta et kurs i Autodesk Revit for å ha litt større mulighet for å få jobb i bygg og anlegg. Mitt spørsmål er da: Bør jeg ta Revit Archiecture eller Revit Structure? Min erfaring fra oljeindustrien er fra struktur.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-239845

Jeg kan ikke svare direkte på det, men vet at det er andre her med erfaring fra bransjen som sikkert kan komme med et svar.

Har du forsøkt å søke jobber alt nå? Mange firma gir vel opplæring direkte i bedriften uansett, selv om det sikkert er en fordel at du har kurs fra før av.

Om mulig, hadde jeg vurdert denne linjen her:

https://fagskolen.oslo.no/studietilbud/tekniske-fag/bim/

Det er vel et annet jobbmarked nå, men vet at dette var en veldig ettertraktet utdanning/kompetanse tidligere. Vil også tro at dette gir deg litt mer tyngde enn bare et enkelt kurs. Vurderte gå denne linjen selv, men endte opp med ingeniørutdannelse (nesten ferdig).

Lenke til kommentar

De fleste stillinger jeg har sett har ofte et krav om å kunne Revit,, derfor kunne jeg tenke meg et kurs. Jeg har mange års erfaring fra oljebransjen med flere forskjellige Dak system så jeg regner med at det bør gå greit å lære Revit, men så lenge jeg ikke har noe erfaring med dette systemet så er det vanskelig å få jobb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...