Tommy Angelo Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Skal ikke dette være et seriøst magasin for it nyheter. Les hva de skriver om 6650 hadde jeg vært leser av blekka tror jeg at jeg hadde vurdert å kjøpe skrapelodd i stedenfor. Nokia har endelig kommet med sin første umts-telefon, som også er en gsm 900/1800-telefon. Som første avis har Computerworld fått testet den.... skrevet 28/11-03 http://www.computerworld.no/index.cfm?fuse...E97ECEB12824186 Lenke til kommentar
erihorn Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 kan være som første AVIS..? harke peil jeg.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 "Første test av Nokia-umts" ...Ettersom det ikke er noe operativt umts-nett i Norge har jeg ikke fått testet dette. Skjønner at det er kanskje selve telefonen som er testet, men hva i svarte er poenget med å teste en telefon som er produsert av en eneste grunn (UMTS), og så ikke teste den på det!? Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Hehe ikke sant. Hadde de enda reist "et sted" og testet den i et 3g nett men neida... Tlf har jo vært ute i flere månder. Og hvis ikke Se & Hør er en avis så er ikke computer world det heller Ok det var kanskje mest utfra et skatte/avgift-synspunkt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå