Gamees1 Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hei. Kjøpte i går et nytt msi hk, xp2000+ og ny ram. Alt funker men lurer litt på om jeg har fått levert feil cpu av komplett! Jeg høyreklikker på my computer og ser at det bare står 1.25 ghz! En xp2000+ skal jo ha 1.66!! Jeg går i bios og prøver å sette den på Hig performace bla bla bla.. men fremdeles likt. Så går jeg inn på: Frequency/Voltage Control Spread Spectrum +0.25 % CPu FBS Clock: 100mhz CPU ratio: Auto CPU Vcore: Auto DDR voltage: Auto Termination Vol: Auto AGP voltage: Auto Hva skal jeg stille på her får å utnytte min xp2000+? Jeg trur egentlig ikke de har sent meg feil, jeg må vel bare sette opp riktig i bios, er ikke det vanlig ? Hva betyr vcore, hva gjør vcore? Jeg vet hva CPU FBS, CPU ratio gjør, og betyr. Lurer på om hva jeg skal sette vcore på? Og hva burde jeg sette CPU FBS og CPU ratio på ? Takk for alle seriøse svar! Lenke til kommentar
Loc Dog Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 fsb 133 mp 12,5 Da skal den kjøre som en xp 2000 Lenke til kommentar
Gamees1 Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 fsb 133 mp 12,5 Da skal den kjøre som en xp 2000 mp 12,5? hva mener du med mp? Men hva skal vcore stå på? Hva er vcore? Lenke til kommentar
Loc Dog Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 multipilar. vcore skal være 1.65v tenker jeg. Lenke til kommentar
Olaven Spire Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Frequency/Voltage ControlSpread Spectrum +0.25 % CPu FBS Clock: 100mhz CPU ratio: Auto CPU Vcore: Auto DDR voltage: Auto Termination Vol: Auto AGP voltage: Auto Hei, jeg har samme hk som deg tror jeg Msi KT3-Ultra 2 Slik er mitt oppsett "ikke" overklokket: Frequency/Voltage Control Spread Spectrum +0.25 % CPu FBS Clock: 133mhz CPU ratio: Auto CPU Vcore: Auto DDR voltage: Auto AGP voltage: Auto Overklokket "stabilt": Frequency/Voltage Control Spread Spectrum +0.25 % CPu FBS Clock: 146mhz CPU ratio: Auto CPU Vcore: 1.85 DDR voltage: Auto Kommer ann på kjøling osv. hvor høyt du kan overklokke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå