Øystein.F. Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Hugsar du Delta Force, Commanche og F-22?THQ Nordic kjøper krigsklassikarar Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Bare lag et ordentlig Delta Force igjen, hvor man kan gjemme seg i gresset og MØR-snipe folk i hvitøyet en en engelsk mil unna. 1 Lenke til kommentar
metalheart666 Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Delta Force var awesome 2 Lenke til kommentar
Krigart69 Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Husker godt Delta Forca :-) Og Armored Fist 1 Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Delta force var første fps jeg prøvde, elsket Black hawk down varianten deres Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Husker VELDIG godt frustrasjonen da det viste seg at jeg ikke hadde bra nok pc til å kjøre Delta Force landwarrior......og den første flyturen ned i 'ekte' dalsøkk med helikopter. Novalogic var helt konge, og jeg har vel aldri hatt det så morro i multiplayer som med DF Black hawk down..... var jo et skikkelig bra liv i communit rundt det spillet. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Jeg ble skikkelig bitter da "alle" kuttet ut DF og gikk over til CS. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 I mange år installerte jeg DF 1 en gang i året og runna det. Husker også hvor mye jeg spilte DF 2 i en bitteliten rute på pc skjermen da pcen ikke greide å spille det i normal oppløsning. Og husker hvor mye jeg spilte land warrior online. Gode gamle king of the hill og capture the flag. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Av en eller annen grunn likte jeg ikke etterfølgerne så godt, det var mest det første jeg spilte. Kanskje det skyldtes at de senere hadde renere grafikk, man får liksom "villmarksfølelse" av lavoppløst voxel. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Land Warrior er en av mine favoritt-fps'er. Fyrte det opp tidligere i år og spilte gjennom det (Steam-versjonen virket heldigvis uten problemer) og jeg koste meg i hjel. Selv om det var en stund siden jeg hadde spilt det husket jeg nesten alle brettene. Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Mange kidz her tydeligvis, siden alle refererer til Delta Force . Jeg vokste opp med og var kjempefan av Novalogic. Jeg har spilt praktiskt talt alt de laget. Og jeg har rundet SAMTLIGE Comanche-spill, som forøvrig var den beste spillserien de hadde. Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Mange kidz her tydeligvis, siden alle refererer til Delta Force . Jeg vokste opp med og var kjempefan av Novalogic. Jeg har spilt praktiskt talt alt de laget. Og jeg har rundet SAMTLIGE Comanche-spill, som forøvrig var den beste spillserien de hadde. Heyýy......du skal ikke tråkke på de som ikke hadde så fet 386 maskin som deg selv. Voxel grafikken var ikke akkurat noe for pyser? Lenke til kommentar
YaegeR Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 386 dx 66 ! commander keen og jones in the fast lane ! Lenke til kommentar
ahelg Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Conan check var fantastisk. Er neppe noe spill jeg har spilt så mye som den. Lenke til kommentar
ahelg Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Conan check var fantastisk. Er neppe noe spill jeg har spilt så mye som den. Hmm. Auto korrektur bytta comanche til Conan:p Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Mange kidz her tydeligvis, siden alle refererer til Delta Force . Jeg vokste opp med og var kjempefan av Novalogic. Jeg har spilt praktiskt talt alt de laget. Og jeg har rundet SAMTLIGE Comanche-spill, som forøvrig var den beste spillserien de hadde. Heyýy......du skal ikke tråkke på de som ikke hadde så fet 386 maskin som deg selv. Voxel grafikken var ikke akkurat noe for pyser Sant, voxel-grafikken krevde sin "mann" Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 En ting jeg har stusset på: Folk påstår at F22 og de andre jagerflysimulatorene fra Novalogic brukte voxelgrafikk. Jeg får ikke dette til å stemme. Disse spillene ser ut til å bruke polygoner spør du meg. Jeg husker også at perspektivet blir helt rart når man går opp i høyden i Comanche, Delta Force og Armored Fist, men jagerflyspillene har ingen slike problemer. De har heller ikke detaljnivået nær bakken som de nevnte spillene. Hva mener dere? PS: her er en video fra F-22: https://www.youtube.com/watch?v=I9bLaDfuaSM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå