Zvinx Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Halo!!! Jeg har nettopp blitt den stolte eier av et Gforce fx 5900 kort, V9950 serien. (det er bra ,,,, Men alle sier jeg burde ha valgt ATI ....Men jeg liker det no!!!) *MAX=Full skjermoppløsning og alt på maximum detaljer Problemet er: alt kjører glat,,,; Max Payne 2 MAX, vice City MAX, Need For Speed Underground MAx, men... Counter-Strike: "The Open Gl mode is not supportet by your video card HELP, Noen som har opplevd lingnende??? Må nevne at jeg hadde sinnsyke problemer med driverne, løste det ved system-gjenoppretting........ Men det har funka og game cs.... Men nå funker det ikke:-( Noen som har lignende kort og opplevd det samme????????? Lenke til kommentar
joa Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hei Jeg har ikke merket noe feil på counter strike. Du kan jo prøve å legge inn driverene 45.23 Har brukt den versjonen en god stund nå og virker perfekt på alt. Ikke sikker på hva som er årsaken til at det spillet ikke virker hos deg. Du kan også prøve å legge inn de siste directx driverene. Siste utvei er vel format c: Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Halo!!! Jeg har nettopp blitt den stolte eier av et Gforce fx 5900 kort, V9950 serien. (det er bra ,,,, Men alle sier jeg burde ha valgt ATI ....Men jeg liker det no!!!) *MAX=Full skjermoppløsning og alt på maximum detaljer Problemet er: alt kjører glat,,,; Max Payne 2 MAX, vice City MAX, Need For Speed Underground MAx, men... Counter-Strike: "The Open Gl mode is not supportet by your video card HELP, Noen som har opplevd lingnende??? Må nevne at jeg hadde sinnsyke problemer med driverne, løste det ved system-gjenoppretting........ Men det har funka og game cs.... Men nå funker det ikke:-( Noen som har lignende kort og opplevd det samme????????? Du kan eventuelt bare bytte kort med meg Spiller ikke CS Lenke til kommentar
flashcrw Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg fikk problemer med div. spill etter at jeg oppgraderte fra directx 9.0a til 9.0b Lenke til kommentar
tbend Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Format c: og så installer direct x 8.1 Lenke til kommentar
Raider Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 altså det er en liten "bug" på direct X 9.0b er at TV-out enheten ikke funker som den skal .. det skal være en patch til detta , kan være mulig det er den som plager kortet .. jeg bruker GF4 og ForceWare driverne funker glimrende Lenke til kommentar
neon123 Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Når en kamerat spiller underground blir bilde så uklart hele tiden!! Ikke nos!! Det er sånn hele tiden! Han har Radeon 9800! Hvordan får jeg det vekk? Tror det heter trails eller noe sånt! Det er sånn på Vice city men der er det lett å ta det av, vet ikke hva jeg må gjøre på underground!! Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Prøv med andre enn 52.16 driveren om det er den du bruker. Jeg fikk masse problemer med den. Gikk tilbake til 45.23 og alt funket igjen. Tror ikke 52 er helt bra. Lenke til kommentar
krest Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 hmm d virker som driverne til kortet er falt bort, i allefall open gl Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Den beste drivern er 45.23 til fx5900kortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå