Øystein.F. Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Vil årets største spel innfri forventningane?FEATURE: Desse spela gler vi oss til i november Lenke til kommentar
xtordx Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Dishonored 2 absolutt , lever det opp til forvendingene har det potensialet for være et av mine favoritt spill noen ganger. At spillet kan runnes både non lethal and lethal med to forskjellige karakter høres jo kjempe bra ut så får vi se om det er. Watchdogs 2 kanskje hvis det er bedre en eneren, det jeg har hørt høres lovende ut. Final fantasy xv veldig sannsynlig ,ventet i 9 år noen har ventet i så mye som 10 så første traileren i 9 klasse tror jeg og det er 8-9 år siden minst Håper selv om spillet skal være trist at ikek favoritt karakterene mine dør. fikk 3ds i en bytt avtale med en kamerat får et noen måneder sin så pokemon sun og moon er også fristende, spesielt siden jeg kommet tilbake til et pokemon humør. Tyranni kanskje. Infinite warfare bare pågrunn av mw 1 ,tviler på infinite warfare blir noe bra men , for all del. Så får vi se om hvor bra steins gate 0 er ... til gode å spille eneren , men har det hjemme å hørt at det er fantastisk Lenke til kommentar
Krigart69 Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Hva med Transport Fever som kommer 8 Nov?? 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Ser veldig frem til Dishonored 2. Det første spillet er et av mine absolutt favoritter fra forrige generasjon. Watchdogs 2 tror jeg at jeg hopper over for nå, og kanskje heller plukker det opp på Steam jule- eller sommersalg en gang i fremtiden. Jeg liker Final Fantasy serien, men liker best turbasert kampsystem og random encounters når det kommer til jRPG. Skal ikke se bort fra at jeg plukker opp FM igjen etter at jeg har hoppet over noen år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Merkelig at dere ikke har tatt med robinson the journey til PS4 VR. Kommer 9/11 og ser veldig lovende ut. Lenke til kommentar
Zlinga Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Hva med Transport Fever som kommer 8 Nov?? Skulle til å skrive det samme. Mitt absolutte høydepunkt for november! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Stein's Gate 0 er det jeg sikter meg inn på. Mulig det også blir kjøp av The Little Acre og Silence. Dishonored 2, Watch Dogs 2 og FF XV tar jeg heller når de kommer på tilbud. Har funnet ut at jeg veldig sjelden spiller AAA-spill med en gang de slippes, så kan like godt vente og spare litt penger i samme slengen. Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Av de som er nevnt her så er vel Dishonored 2 det eneste som frister sånn umiddelbart. Dog, siden pcen sårt trenger oppgradering og budsjettet er rimelig trangt for tiden så kommer jeg neppe til å kjøpe før januar-ish. Kanskje tidligere, hvis nissen er ekstra snill. Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Tyranny frister for den litt retro feelingen, men jeg kommer ikke til å kjøpe det (ei heller noen av de andre) før spillet har vært ute et par uker og skikkelige reviews har kommet. Har brent meg før. /ser på WD og NMS.... Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Final Fantasy XV og Dishonored 2 skal kjøpes. Ellers lite av interesse denne måneden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå