Seric88 Skrevet 31. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2016 hei, Har akkurat formatert pcn da noen programmer var blitt rare og jeg ville heller ta snarveien enn å finne ut nøyaktig hva som var problemet. Viste seg at det ikke var en snarvei da jeg er nå stuck på oppdateringer for windows. Latt den stå i godt over ett døgn nå, uten noen som helst form for progress. Noen som har noen tips? Window 7 Ultimate 64-bit SP1. Takk. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 31. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2016 Vet av erfaringer du bør styre unna å velge 100 oppdateringer på en gang. det kan gi problemet med treg installering og trøbbel senere særlig hvis oppdateringer feiler. Synd det ikke finnes service pack 2, da nytt image kunne kanskje du ha sluppet å få dette problemet. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 31. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2016 (endret) Løsning: Bruk dette. Eneste som funker uten å bruke en bråte med tid og trobleshoting av WU (ikke alltid man får fikset det heller) http://download.wsusoffline.net Endret 31. oktober 2016 av syar2003 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 31. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2016 (endret) Noen som har noen tips? Last ned og installer "Convenience rollup update for Windows 7 SP1" : https://support.microsoft.com/en-us/kb/3125574 Da får du med de fleste oppdateringer til og med april 2016, inkludert en viktig oppdatering av WindowsUpdate-komponenten, og deretter burde WindowsUpdate greit klare å dra inn de oppdateringene som har kommet siden april. edit: Du må installere en oppdatering fra 2015 før den ovennevnte april-oppdateringen: https://support.microsoft.com/en-us/kb/3020369 (Dette står forklart i artikkelen nevnt ovenfor, men ettersom folk ikke alltid leser igjennom alt før de begynner ...) Endret 31. oktober 2016 av nebrewfoz Lenke til kommentar
Seric88 Skrevet 31. oktober 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2016 syar2003: Skal prøve på dette nå. nebrewfoz: Akkurat lest gjennom det du linket, men når jeg nå prøver å gå inn på siden hvor jeg skal laste ned denne oppdateringen, så får jeg beskjed om at det har oppstått ett problem på siden; http://www.catalog.update.microsoft.com/Error.aspx?id=-1914896369 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 31. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2016 Ja , hvis SP1 er installert er det en mulighet Men kan nevne at den wsus offline updater er også en mye raskere vei til målet uansett og kan takle Windows gold til dagens patchmnivå/hotfikser og SP og kan settes opp til ikke å være interaktiv. Kudos til de som har laget den. Kan brukes på alle versjoner fra win 7 inkludert servere 2008R2/2012/2016 Brukt den mye både i jobb og privat fra usb stick uten å være avhengig av tilkopling til internett. Og spesielt kjekk når folk en hjelper har windows update problemer med 100% cpu og alt er sirup. 10.8 versjon tar operativsystemet opp til September 2016 status. 1 Lenke til kommentar
Seric88 Skrevet 31. oktober 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2016 (endret) Kjøres gjennom nå; https://gyazo.com/42acc55337082789be14268ba9f86ccf Så får vi se om jeg har fått alt til, krysser fingrene. Edit: Ferdig nå. Er det noe spesielt jeg må gjøre etter at den er ferdig? Endret 31. oktober 2016 av Seric88 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 31. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2016 Etter at alle ting er lastet ned skal du kjøre clientupdater på pcen som skal oppdateres. (du finner updateinstaller.exe i client folderen. Kjør denne fra windows explorer med run as administrator) Programmet har en Download part og en Installation part. I download part lagres alle nedlastinger og indekseres i programmet til en mappe på pcen du har valgt. Det er vel den du er i nå. Installation part On the target computer, start UpdateInstaller.exe and select update installation options: Så huker du av for automatic reboot and recall. Det vil da lages en temp admin som logger inn etter hver restart og gjenopptar prosessen til det er helt upto date. Ligger instruksjoner på nett og youtube. Lenke til kommentar
Seric88 Skrevet 31. oktober 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2016 Fantastisk! Tok sin tid, men det fungerer perfekt nå. Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 31. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2016 (endret) Fantastisk! Tok sin tid, men det fungerer perfekt nå. Tusen takk for hjelpen! Wsus top mappen med undermapper og innhold kan du (om du har stor nok) legge på en minnepenn.Så kan du gjøre det senere på samme måte til 2016 September updates på egen eller andres windows pcer uten å gjøre full download part. Endret 31. oktober 2016 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå