ballemann Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 er det noen som gidder å lage en logo der det står NexteR ? det er ingen søyler du trenger å holde deg til ! mvh BalleMann og NexteR Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 er det noen som gidder å lage en logo der det står NexteR ? det er ingen søyler du trenger å holde deg til ! mvh BalleMann og NexteR Er det NexteR as in "forumbruker-NexteR"? Then sorry, count me out... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Er det noe spesielt med denne NexteR? Gidder ikke hvis jeg ikke får noen form for opplysninger om mannen eller hvordan logoen kan se ut. Du bør holde deg for god til slikt, BalleMann ... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Vist det er forum-nexter, så - nei. Håper ingen andre lager logo til han heller... hørt så masse ...negativt... om han fra moderatorer og andre, samt at han har en heilt uakseptabel holdning i mange temaer... ! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Vist det er forum-nexter, så - nei. Håper ingen andre lager logo til han heller...hørt så masse ...negativt... om han fra moderatorer og andre, samt at han har en heilt uakseptabel holdning i mange temaer... ! Jeg turde ikke si det "out-loud" in case of "personangrep-beskyldninger", men det som arve sier er helt korrekt. Thats my reason! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Nei, huff. Da blir det ikke noe logo her, gitt ... Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Ikke fra meg heller. Og jeg som lager de kule logoene!! Den samme smilien fra meg: Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Sorry da er ikke jeg heller med på laget... Og jeg tror mange her vet hvor gode logoer JEG lager! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Denne NexteR? Den NexteR, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå