Fotoskrulla Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Gatetrim Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Flott med litt liv i bildene. Det blir for mye høst, selv om det også har sin sjarm. Godt ? komponert. Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
okjo Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Nei sånt må nok noteres om en skal huske det..enkle treningsfasiliteter men overvåket av revolusjonistene, fin observasjon Mvh Oddmund 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Spesiell lek som jeg ikke har sett på våre trakter. Fin miljøskildring. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Fint bilde som et alternativ til alle høstbildene. Fin komp med fin linjeføring! Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2016 Flott med litt liv i bildene. Det blir for mye høst, selv om det også har sin sjarm. Godt komponert. Mvh Gunnar Hei Gunnar! Ja nå renner det inn med høstbilder, naturlig nok. Høsten er flott og det er lett å la seg begeistre. Skal se om jeg kan finne noe u-høstlig til i morgen også....hvis det ikke dukker opp noen skumle vesner på døra mi i dag som må foreviges Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2016 Nei sånt må nok noteres om en skal huske det..enkle treningsfasiliteter men overvåket av revolusjonistene, fin observasjon Mvh Oddmund Fint at du oppdaget gutta på veggen, de sier jo noe om stedet bildet er tatt. Takk for fin kommenar Oddmund. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2016 Spesiell lek som jeg ikke har sett på våre trakter. Fin miljøskildring. Mvh Ragnar Takk skal du ha Ragnar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2016 Fint bilde som et alternativ til alle høstbildene. Fin komp med fin linjeføring! Mvh Fredrik Hei Fredrik! Det begynner vel å bli nok høstbilder snart. Men det er snø på Oppdal nå, så da tenker jeg du flesker til med et vinterbilde snart?! Takk for fin tilbakemelding på dette enkle bilde. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Interessant og bra bilde. :-) 1 Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Du kunne kanskje vurdert å kutte litt på begge sider, for sterkere fokus på hovedmotivet, og kvitte deg med et par personer som ikke har noe med dette å gjøre, men uansett så beundrer jeg dere som får dere til å knipse bilder av folk på gata. :-) 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2016 Interessant og bra bilde. :-) Takk skal du ha Jimmy! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2016 Du kunne kanskje vurdert å kutte litt på begge sider, for sterkere fokus på hovedmotivet, og kvitte deg med et par personer som ikke har noe med dette å gjøre, men uansett så beundrer jeg dere som får dere til å knipse bilder av folk på gata. :-) Hei Roar, dette tenkte jeg faktisk ikke på, men når du sier det så var det en god ide. Se v2. Takk for tipset. Jeg liker heller ikke å ta bilder av tilfeldige folk rundt omkring. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Hei. Den nye versjonen du la ut ble mye bedre. Her ble det full konsentrasjon om det bildet skulle handle om. Godt jobba! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2016 Hei. Den nye versjonen du la ut ble mye bedre. Her ble det full konsentrasjon om det bildet skulle handle om. Godt jobba! Ja, ikke sant. Det ble mye bedre. Rart hvor blind man blir på sine egne bilder. Kjekt å få litt innspill fra andre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Flotte cuba bilder , jeg går for v2 som jeg synes ble best komposisjonsmessig og hadde et renere utsnitt . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. november 2016 Forfatter Del Skrevet 1. november 2016 Flotte cuba bilder , jeg går for v2 som jeg synes ble best komposisjonsmessig og hadde et renere utsnitt . Mvh Alec Ja, enig, V2 ble bedre. Hyggelig at du stikker innom med en kommentar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg