Gunnar Fagerli Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 Kontraster Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Fint spill mellom lys og skygge, både bokstavlig men også symbolsk. Godt jobba Gunnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 31. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2016 Fint spill mellom lys og skygge, både bokstavlig men også symbolsk. Godt jobba Gunnar Takk, dette er strøket hvor det ble promenert i gamle dager. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
okjo Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 God og dekkende tittel, her er det bare å slutte seg til Helene sin kommentar. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 31. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2016 God og dekkende tittel, her er det bare å slutte seg til Helene sin kommentar. Mvh Oddmund Takk Oddmund, jeg strever litt med den lille mobilen. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Gatefotografi som også på en god måte viser miløet med bl a mennesker som kommer sammen for å prate. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 31. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2016 Gatefotografi som også på en god måte viser miløet med bl a mennesker som kommer sammen for å prate. Mvh Ragnar Takk Ragnar! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Flotte kontraster og et fint gatefoto som absolutt gjør seg i s/hv . Muligens kanskje en ide å lyse opp personene i forgrunnen lite grann . Bare en strøtanke fra min side . Mvh Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 31. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2016 Flotte kontraster og et fint gatefoto som absolutt gjør seg i s/hv . Muligens kanskje en ide å lyse opp personene i forgrunnen lite grann . Bare en strøtanke fra min side . Mvh Alec Takk for tilbakemeldingen Alec, valgte dette for å anonymisere personene mest mulig, jf. personvernet i Åndsverkloven. Kjendiser er fritt vilt. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg