okjo Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 Bårevika Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 Meget god bølgefangst i rett øyeblikk. Fint med måken over kjempebølgen. Her er godt å ha teleobjektiv. Godt komponert, men jeg ville klonet bort steinen i front. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Herlig, friskt og mektig! Lenke til kommentar
okjo Skrevet 31. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2016 Meget god bølgefangst i rett øyeblikk. Fint med måken over kjempebølgen. Her er godt å ha teleobjektiv. Godt komponert, men jeg ville klonet bort steinen i front. Mvh Gunnar Takk for fin kommentar, ja her er det greit med tele og stativ og på trygg avstand fra bølgene. Steinen vurderte jeg å klone bort, men lot den bli i denne omgang. Har fotografert fra dette ståstedet flere ganger men kan ikke huske å ha sett den før, men det er vel noen omrokeringer på bunnen her Mvh Oddmund Lenke til kommentar
okjo Skrevet 31. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2016 Herlig, friskt og mektig! Takk herlig plass, og er her ofte. Og relativt tilgjengelig selv med tung tele og stativ. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Fantastisk flott bilde! Her er det dramatikk til tusen! Flott komponert også! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Veldig bra og imponerende bilde ;-) Lenke til kommentar
okjo Skrevet 2. november 2016 Forfatter Del Skrevet 2. november 2016 Tusen takk for kommentarene folkens Mvh Oddmund Lenke til kommentar
inge Kvalsvik Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Flott bilde. Elsker styggevær og store bølger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg