ColorspriteR Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 Hvem er disse personene, jeg trenger hjelp haha. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 Skriv opp hvem du vet så vi ikke hjelper deg for mye Kan gi deg et hint; Den ene personen er kjent som "kongen". Lenke til kommentar
ColorspriteR Skrevet 30. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2016 Jeg vet elvis presley og bjørndalen haha, hvem er kongen? Beklager jeg er ikke herfra Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 Elvis = kongen. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 (endret) L - Rihanna D - Hitler Tror jeg, er en smule dårlig på littavbildetgjetting. O - Jarle http://www.smp.no/nyheter/article9410011.ece Kan G være Mette Marit? Endret 30. oktober 2016 av SlikGårNoDagan Lenke til kommentar
lillemeg89 Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 A) Britney Spears?? C) Frithjof Wilborn (Fra vil du bli milionær) I) Dan børge O) Jarle Andøy G) Mette Marit R) Tooji? Lenke til kommentar
Utah Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Driter i om denne er gammel. Er K Bjørn Johan Muri? Lenke til kommentar
Glitter Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 A- Britney Spears B- Elvis C- usikker, enten Bjarne Brøndbo eller Arne Hjeltnes D- Hitler E- Hakke peiling F- Tone Damli G- Kronprinsesse Mette Marit H- Henriette Stensrup I- Litt usikker men kan det være Erik Bertrand Larssen? J- Barack Obama K- Ødegaard, fotballspiller L- Rihanna M- Føles som jeg har sett denne personen før men klarer ikke plassere den N- Ole Einar Bjørndalen O- Jarle Andhøy P- Åsne Seierstad Q- Vet ikke R- Vet ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå