SWQ Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 Hei, Jeg lurer på om det går an å skaffe seg et nummer til, hos Telenor? Altså, kjøpe et nytt nummer i samme navn/bruker som jeg kan bruke i en annen telefon? Isåfall, hvor og hvordan? Finner ingenting på "Min Side". Mvh. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 Null problem. Kjøp startpakke på Narvesen eller liknende. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 (endret) Jeg har 4 nummer hos Telenor. Ring 05000 og be dem om å sende deg et SIM-kort med nytt nummer. Eller kjøp startpakke som Mannen skriver. Edit; Når du ringer til dem så kan du velge nummer. Endret 30. oktober 2016 av SlikGårNoDagan Lenke til kommentar
SWQ Skrevet 30. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2016 Åja, var det så enkelt, ja. Takker for svar! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 https://www.telenor.no/privat/minesider/open/abonnement/mobil/nyttabonnement/velgMobilNummer.cms Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå