Roar F. Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 Linjer Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 Herlig linjelek her! Komp og farger og skarphet er det ingen ting å si på! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 30. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2016 Herlig linjelek her! Komp og farger og skarphet er det ingen ting å si på! Mvh Fredrik Takk for hyggelig kommentar. Var ganske nøye med at lysstolpene skulle være bra plassert i forhold til hverandre, men så i etterbehandlingen at en av dem har lyktehodet bak en av de andre. Oh well... :-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 Vanskelig å ta slike bilder der det er så mye stolper og skilt, men synes du har greid deg bra her. Litt dumt med stolpen som blir halshugd oppe til venstre kanskje? Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 31. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2016 Vanskelig å ta slike bilder der det er så mye stolper og skilt, men synes du har greid deg bra her. Litt dumt med stolpen som blir halshugd oppe til venstre kanskje? Takk for interessant kommentar. Dette er et eksempel på hvordan først når noen påpeker det åpenbare, at jeg faktisk tenker skikkelig gjennom det. Jeg var så bestemt i hodet mitt på at jeg måtte ha med dette til venstre, enda jeg visste at stolpen ble kuttet, fordi jeg ville skape dybde i bildet. Men nå ser jeg at jeg fint kunne komponert annerledes. Takk for dette innspillet! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg