Gå til innhold

LG TV viser logo ved oppstart og fryser

Anbefalte innlegg

Min tre dager gamle LG TV «LG 49UH661VAEN 49" LED TV» (https://www.expert.no/tv/tv/lg-49uh661vaen-49-led-tv/p-255707/) har sluttet å fungere. Ved oppstart viser den logoen og fryser. Det skjer ingenting mer.

Av og til, etter gjentatte omstarter, kommer den så langt at den kan vise signal fra HDMI1-inngangen, men ingenting annet. Fjernkontrollen fungerer uansett ikke til annet enn å slå TV-en av og på.

Dette må være en garantisak, men det kan jo hende noen her har forslag til hva som må gjøres, så den kan fikses uten at jeg må pakke den ned og ta den med tilbake til Expert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Avhengig av hvilken Expert-butikk den er kjøpt hos, kan de sende ut en teknikker - så du slipper bryet med å pakke den ned og ta den med inn til butikken.

I verste tilfelle har du "30 dager åpent kjøp" hos Expert, så du kan bare bytte den i en ny en om du ikke ønsker å få den fikset, eventuelt få tilbake pengene dine.

Med en så ny TV hadde jeg personlig ikke giddet å fikle med den - bare byttet den mot en ny en ASAP.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Her var det bare å klaske hånden mot pannen og takke for tipset! Jeg hadde helt glemt at Expert har 30 dager åpent kjøp.

Forøvrig fikk jeg liv i den etter mange omstarter, men den slår seg plutselig av og på igjen rett som det er. Det går nok mot å bytte den, ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...