Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg for sex fiksert?

Anbefalte innlegg

Jeg har stor sex apetitt for å være jente blir jeg fortalt av samboer..

Jeg er kåt store deler av dagen og hadde det bare vært opp til meg hadde jeg vilt hatt sex 4-5 ganger hver dag. Dette er noe jeg prøver på med samboer i helger hvor vi har fri. Han er med på ca 3 ganger men jeg er ikke tilfredstilt av det og vil ha mer når vi er ferdige.

Det rare er at jeg ikke trenger komme hver gang. Bare det at jeg kan tilfredstille han kan gjøre at jeg blir tilfredstilt en stund.. Og blir han sliten etter 3-4 ganger og er fornøyd, vil jeg ikke mase mere men går da å tilfredstiller meg selv istedet...Overalt er jeg klar for sex, det være seg hjemme, hos venner, i bilen, når vi går tur..i butikker osv... Store deler av dagen går med til å tenke på dette og ønske å ville ha meg..

Kjenner han begynner bli litt sliten av meg og vil jo ikke det..

Vurdert i mitt desperate å ha en på si- kun for å tilfredsstille meg, så jeg blir fornøyd og metter behovet mitt..

Dette begynner å bli slitsomt og ta for mye av dagen min..

Trenger jeg psykologisk hjelp kanskje??

Anonymous poster hash: 29cf1...71a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest bruker-378349

Trådstarter kan også vurdere prostitusjon for å tilfredsstille seg selv. Virker som om mange kvinner driver med sånt her i Oslo området:)

Lenke til kommentar

Det er mulig å dempe dette hvis det er plagsomt, men spørsmålet er jo hvor lurt det er. Det kan jo være du faktisk trenger stimuleringen. De som har mye sex vil gjerne ha mer og da baller det lett på seg. Det å stimulere seg på andre måter kan demme opp for en del av sexen og sånn sett være et kompromiss.

Lenke til kommentar

Da vet du godt hvordan 90% av oss menn har det :p

Jeg er iallefall som deg. Skal mye til før å tilfredsstille meg og jeg enkelt og greit elsker sex. Jeg er nok litt adrenalin junkie så jo mer utfordrende og spennende jo mer gir det meg.

Som jeg har uttalt flere ganger så er sex et viktig kommunikasjonsmiddel for meg i et forhold som styrker mine følelser for min partner. Samtidig så er jeg frisinnet nok til at jeg lett kan ha flere sexpartnere uten at det påvirker mitt forhold i negativ retning til min kjære og jeg har ingen problemer med at hun hadde fått samme tilfredsstillelse da jeg anser følelsene våre mot hverandre som det viktige i vårt forhold.

Med det sagt; min kjære er ikke som meg. Hun ønsker ikke å dele meg med andre og hun ønsker ingen andre en meg. Utroskap er heller aldri en god løsning da det i min mening ikke handler om sexen, men sviket.

Derfor møtes vi på midten. Hun passer på å møte mine behov og jeg hennes. Vi rollespillet, og vi bygger opp seksuell spenning sammen via snapchat og sms, vi utfordrer hverandre med seksuelle aktiviteter på "farlige" steder og vi eksperimenterer.

Sålenge vi kommuniserer bra så føler ikke jeg behov for noe mer. Jeg føler at jeg får dekket mine behov og hun har funnet ut at hun liker langt mer enn hun hadde trodd før hun møtte meg. Utfordrer dere hverandre?

Et runk døyver bare lysten på sex i noen timer mens et knull kan være i noen dager. En bj bak i bussen kan være verdt ti knull hjemme under dyna :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Jeg er en mann som kjenner meg igjen i det du skriver, og jeg har faktisk vært sammen med andre. Det er ingen god følelse å bedra noen, og

jeh vil ikke anbefale å gjøre det samme. pga at duJeg vil anbefale å snakke med personen du er sammen med, og forklare hvordan du har det. Jeg tok faktisk kontakt med psykolog, for å få hjelp til å få en bedre forståelse av min egen seksualitet.

Anonymous poster hash: c57cf...670

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Trådstarter her: Takk for svar.

Jeg vil nok aldri gå så langt som å være utro. Men kjenner at det røyner på her.. Har snakket mye med han om dette og han lover å ta litt tak og prøve å tilfredstille meg oftere men lite forandring skjer på det planet.

Forstår godt der og da og gjør litt ekstra men så dabber det av etter 1-2 dager..

Står på stedet hvil nå, orker ikke snakke mer om dette nå....men kjenner jeg begynner å bli irritert og frustrert om dagen og det har ikke forholdet vårt godt av..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg vil nok aldri gå så langt som å være utro. Men kjenner at det røyner på her.. Har snakket mye med han om dette og han lover å ta litt tak og prøve å tilfredstille meg oftere men lite forandring skjer på det planet.

Forstår godt der og da og gjør litt ekstra men så dabber det av etter 1-2 dager..

Står på stedet hvil nå, orker ikke snakke mer om dette nå....men kjenner jeg begynner å bli irritert og frustrert om dagen og det har ikke forholdet vårt godt av..

Wow for en spennende tråd. Ble det noe bedre på denne fronten eller?

Lenke til kommentar

Wow for en spennende tråd. Ble det noe bedre på denne fronten eller?

Jeg har nemlig en del av det samme problemet, men vi snakker mye om det, og det har bedret seg litt. Jeg er interessert i tips :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...