Fotoskrulla Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 Pinkhead Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 Hm? Tenkte det vhær du, queen Helene Fint bilde då med " tillatelse " Hilsen Leif 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2016 Hm? Tenkte det vhær du, queen Helene Fint bilde då med " tillatelse " Hilsen Leif Nei dette er ikke meg, jeg er jo dobbelt så gammel...minst!! . Men det sies at vi er ganske like.. Hygglig at du stikker innom med kommentar Leif Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 Nå er jeg ingen ekspert på portretter, men ser at du har klart å fokusere på øynene hennes og fått frem personligheten hennes. Flott og fargerik datter du har. Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2016 Nå er jeg ingen ekspert på portretter, men ser at du har klart å fokusere på øynene hennes og fått frem personligheten hennes. Flott og fargerik datter du har. Mvh Gunnar Og jeg er definitivt ikke noe dreven på portrettfotografering, men av og til må man kaste seg ut i det ukjente. Tusen takk for fin kommentar! Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 Trolig ikke født med denne farven men et artig bilde dette. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2016 Trolig ikke født med denne farven men et artig bilde dette. Ho er naturlig redhead,men ikke akkurat denne nyansen...krøller har hun også.. Takk for kommentar Jarle Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Flott party portrett , ser likheten til tross for party look'en . Eller som det også sies : eplet faller ikke lagt fra stammen. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg