merterje Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 Jeg har hatt problem med dataen, et lite kræsj. Men har nå rettet det opp, bortsett fra at jeg ikke får åpnet Opera. Jeg bruker Firefox nå, men foretrekker Opera. Jeg har gått inn på Feilsøking av programmer, og funnet Opera som jeg da feilsøker. Det kommer følgende opp : Opera er ikke kompatibelt. Jeg prøver å finne en måte å løse problemet, men mislykkes. Er det noen som har peiling på dette ? Jeg ser det slik at jeg kanskje kan laste ned Opera på PCn på nytt. Men skal jeg da først slette den som ligger på dataen, den har da hele innholdet ? Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 For det første... Hvilket operativsystem bruker du? Lenke til kommentar
merterje Skrevet 30. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2016 Jeg har en Lenovo G510 og bruker Windows 10. Opera har funger bra i W10. Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 Avinstaller Opera, og innstaler det på nytt. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå