Grankongla Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Hei! Jeg har et problem som har dukket opp de siste to dagene med at hver gang jeg starter en video, typ youtube, facebook eller twitch, så starter videoen med en del svarte piksler/blokker av piksler. Det går fort over, men det er realtivt irriterende, så jeg prøver å finne ut av hva som kan være problemet. Når jeg googler får jeg bare treff som peker til at GPU enten overoppheter eller holder på å dø. Jeg kjører et GTX 960 som er litt over et år gammelt som sjelden viser over 60-65 celcius (og 20-25 når problemet oppåstår) som jeg virkelig håper ikke er på vei til å dø. (performance i spill er upåvirket) Noen som har vært borti lignende? Ny driver løste ikke problemet. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 (endret) Bruker du Chrome? Jeg har fått samme problemet her i det siste. Tipper det enten er Chrome eller Nvidia-driverne. Endret 29. oktober 2016 av sedsberg Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Samme problemer her, skjedde så vidt jeg kan huske etter innstalleringen av nyeste nVidia-driver. Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 30. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2016 Bruker chrome ja, men fikk problemet mens jeg var på en eldre Nvidia-driver så gjetter at det er chrome som er den største årsaken til dette. Men da er det nå ihvertfall ikke bare meg det gjelder, så da er det vel bare å vente til det kommer en update til enten driver eller chrome som fikser dette. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 (endret) Har samme problem. Har GTX970. Spesielt når jeg ser på gif's o.l så er det helt svart i starten. https://www.reddit.com/r/chrome/comments/59d1mm/gifs_start_with_black_pixels/ Ser ut til at dette løser problemet i Chrome. Endret 30. oktober 2016 av Opelduude Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Jeg har også det samme problemet. Har GTX 970 med nyeste driver, bruker Chrome. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Oppdaterte Chrome og Nvidia-driverne manuelt i dag. Ser ut som alt funker igjen nå. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Det er Nvidia sine driver som forårasker problemet. Ble plublisert en fix for litt under et døgn siden. Last ned siste driver fra Nvidia. Mer informasjon på Reddit: https://www.reddit.com/r/nvidia/comments/5arzz0/geforce_hot_fix_driver_version_37576/ Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 En oppdatering av Chrome til 54.0.2840.87 fikser problemet (om man ikke har interesse av å innstallere en hot-fix skjermdriver) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå