Kontrazt Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Hei!Jeg har nylig kjøpt meg ny datamaskin med som består av dette:- i5-6600K - ZOTAC GTX 1070 8GB AMP Extreme- MSI Z170A GAMING M3, Socket-1151- 16 GB HyperX Fury DDR4 2400MHz - Corsair 240GB SSD - Corsair CX750M - Windows 10 Pro Jeg har kjørt det jeg klarer å finne av driver oppdateringer, utenom nyeste Nvidia, da den kom igår og jeg generelt sett har blandede erfaringer med å laste ned nye drivere rett etter de har blitt sluppet. Problemet er at jeg ligger på rundt 80-120 FPS i CS:GO med 4:3 stretched, 1280x960 med det meste av settings på low. Når det kommer til WoW så ligger jeg på rundt 80 FPS i openworld. 130+ i rolige, mørke steder, og rundt ~40 i dungeons/raid.Noen som aner hva dette kan skyldes? Har slått av Xbox DVR i regedit, har prøvd å google det som er å google, men finner ikke noe godt svar. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Har hatt samme issue med 6600K og 980Ti i CS:GO på en annen maskin jeg satt sammen. Fant ikke noe annet galt enn at det er dårlig optimalisering for delene. Fikk bedre FPS ved å stille OPP grafikk settings i CSGO, prøv det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå