Chipsmaster Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Hei.Har et "problem" som har vart siden jeg husker ikke når. Det gjør forsåvidt ingenting, men når jeg skrur av maskinen så kutter den ikke all strømmen til periferenheter. f.eks Mus og tastatur som fortsatt lyser i tastene. De fungerer ikke, men lyser.Why this madness? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Hvilket hovedkort har du? Jeg er ganske sikker på at noen HK gir strøm til USB selv om maskinen er avslått, for å kunne lade ting. Eller bruker du en USB-hub el.l.? Lenke til kommentar
Chipsmaster Skrevet 29. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2016 Hvilket hovedkort har du? Jeg er ganske sikker på at noen HK gir strøm til USB selv om maskinen er avslått, for å kunne lade ting. Eller bruker du en USB-hub el.l.? Er vel ett asus p8z68-v pro jeg har. Bruker ingen hub e.l. Alt er direkte inn i HK. Det er forøvrig ikke hver eneste gang de beholder lysene. Og som oftest er det tastaturet og ikke musen som beholder strømmen. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Tror det skal være en setting i BIOS. ERP enable skal slå av mest mulig strøm i standby. https://rog.asus.com/forum/archive/index.php/t-52422.html Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 PC er går i soft off og kutter ikke all strøm. Så er det noe som kalles 5V Sby (5V stand by ) Det du ser med at mus lyser osv er helt normalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå