Fnix Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Vi på Unreal.no trenger en banner til fremsiden og forumet, og håper noen kan bidra med dette. Alle forslag vil bli tatt ut i en poll som andre brukere kan stemme på. Ettersom vi trenger en litt avansert banner så må den "brekkes i 2" der ene biten av banneren er i det venstre hjørnet og den andre i det høyre. Vi vil gjerne også ha en 'loopende' bakgrunn til der det ikke blir banner ettersom forumet tar 95% av siden. Hva den bør ha: Må helst være elementer fra forsjellige unreal serier Banneren må stå i stil til forumet på unreal.no Banneren må minst være 700px bred totalt Den bør ha en bakgrunn slik at den kan brekkes i 2 hvis du ikke har en bedre løsning. Du bestemmer egentlig selv hvor høy den skal være (foretrekker noe mellom 60 - 100px) Har du forslag kan du poste dem her i denne tråden eller du kan sende mail til [email protected] Hvis du sender inn forslag så husk å legge ved kontakt informasjon til deg selv. Når vi har fått nok forslag så skal vi lage en avstemning hvor brukere kan stemme i forumet til unreal.no Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hmm. Dere har ikke hatt noen slags logo før? Kan jo prøve meg. Vent litt! Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Har ikke hatt noe logo før. Et nyoppstartet gaming community rundt unreal spillene. Alle forslag mottaes med stor takk. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Denne bygger på det oppsettet som allerede er blitt brukt ... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 U'en var jo ikke helt riktig da... men det var jo strålende ellers! passer bra inn på siden Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 U'en var jo ikke helt riktig da... men det var jo strålende ellers! passer bra inn på siden Takk takk. Vil bare si en ting. Det er ei mørk linje oppe på bildet. Denne linja må være der for at den skal se pen ut i forhold til resten av designet. Jeg vet dette ser litt spesielt ut når kun logoen vises. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hvis du vi ha Unreal U'en som en referanse: tar deg vel rundt 5 min i photoshop å få den til å passe inn på siden?? jeg kan ikke photoshop i det hele tatt! Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Flere som har lyst å delta? Har bare fått inn 3 forslag. Trenger litt flere. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 kan vi få se de to andre og? Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Jada, men jeg har ikke den andre akkuratt nå. Den ligger på pc'n som er på skolen. Laget av Aleksander Haugane Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jada, men jeg har ikke den andre akkuratt nå. Den ligger på pc'n som er på skolen. Laget av Aleksander Haugane Vanvittig vondt å lese skrifta, da! Lenke til kommentar
falut Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Passer ikke helt med is-skrift kansje... skal se hva jeg får til.. er ikke helt 1337 enda, men skal prøve Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Det trenger ikke nødvendigvis å være basert på det som er der fra før. Det er egentlig gammelt rusk fra et PostNuke skin. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 noe sånt kanskje? litt mørkt tekstområde kanskje? tenker på "unreal.no" nå. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 litt mørkt tekstområde kanskje? tenker på "unreal.no" nå. At det var mørkt er ikke problemet. Det så bare litt harry ut. Den bakgrunnen der, liksom. Er det bare meg? Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Typisk unreal vil nå jeg si. Litt for uorginalt for meg... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Harry? Jeje, bare slang sammen noe i farten...ikke mitt livs verk for å si det sånn, kan sikkert komme med noe senere, lage en fra bunn av Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Harry? Du tåler vel å høre det sanne ord? Må si det denne gang, flodhest, det ble litt 70-talls baderomstapet ... Lenke til kommentar
huf Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Harry? Du tåler vel å høre det sanne ord? Må si det denne gang, flodhest, det ble litt 70-talls baderomstapet ... Enig med deg der Dunestar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå