bh2001 Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Noen som vet hvordan jeg får fram OneGuide tab på Xbox One? Har koblet Xbox til Canal Digital dekoder og TV på måten under. Har også en IR mottaker i XBox'en. Det er satt opp gjennom Settings->All Settings->TV & OneGuide->OneGuide (HDMI) Fikk fram TV bilde under konfigurasjonen, og fikk beskjed om at dekoder er satt korrekt opp. Men etter dette er utført så ville jeg trodd at OneGuide burde vises som tab på startbildet, men det er kun Hjem, Spillfellesskap og Store som er synlig der. Så hvordan skal jeg få sett TV? Sikkert en enkel sak som jeg har glippet på. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Er det ikke en eller annen instilling hvor du må angi på Xbox One hvilket selskap som leverer tv-signaler?Tror OneGuide trenger å vite det, for å skjønne hvor den skal lete etter tv-guiden. Lenke til kommentar
bh2001 Skrevet 29. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2016 Er det ikke en eller annen instilling hvor du må angi på Xbox One hvilket selskap som leverer tv-signaler? Tror OneGuide trenger å vite det, for å skjønne hvor den skal lete etter tv-guiden. Ja, dette er en del av setup'en. Har valgt Canal Digital som leverandør. OneGuide kommer ikke opp likevel. Se vedlagt bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå