Gjest medlem-329093 Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 (endret) Jeg trodde min samsung galaxy nexus hadde dødd, men det viser seg at det tydeligvis er batteriet som er dødt. Gikk fra 38% til 12% på tre minutter... Nytt originalt batteri koster ca. 300 kroner i Norge, og hundre kroner til i frakt, men jeg lurer på om det er verdt det å kjøpe nytt batteri til denne eller om jeg skal kjøpe en billig smarttelefon til å ha som reservemobil, eller kjøpe en toppmodell og degradere min galaxy S5 til reservemobil. Nexusen er blitt litt treg også med årene, det må sies. Men kanskje det går an å roote den og få den raskere? Nå har jeg et ubrukt tvilling-SIM kort som kan knekkes ut til både micro-SIM og nano-SIM liggende. Noen som har noen gode råd? Jeg sikler på iphone 7/7 Plus men synes ikke jeg bør kaste bort penger på den... Måtte hatt ihvertfall 128GB versjonen... Men litt skeptisk til å gå over til iphone fra android... selv om jeg har sjekket og apple har alle appene jeg bruker. Og jeg er litt imot å bruke 10 000 kroner i en smell, kunne vært greit å fått det fordelt over et år. Selv om jeg har nok til å betale umiddelbart og mer til. REDIGERT: Jeg satte i tvilling-SIM'en for mitt hovedabonnement, i mini-SIM størrelse (ja den kom også i den størrelsen) og bestilte et tilsynelatende originalt batteri til en samlet kostnad av ca. 300 kroner frakt inkludert. Hvis ikke tregheten bedrer seg med det nye batteriet til uken, så tilbakestiller jeg mobilen til fabrikkspesifikasjoner og reviderer hvilke apper jeg trenger på den telefonen. Får se hvordan det går. Endret 30. oktober 2016 av medlem-329093 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå