Gå til innhold

Philips 55PFS7509 - hva bør jeg gi?


Anbefalte innlegg

Har fått tilbud om å kjøpe denne TV'n, foreløpig har jeg fått forslag om å gi et bud, men jeg er tålig grønn på det med moderne flatskjermer.    Er denne fortsatt verdt en del, eller er det som det er noen sier i kommentartråden på Dinside.no at den var overpriset allerde da den kom?     TV'n ble visstnok kjøpt for et år og noen måneder siden, og er angiveligvis lite brukt det siste halvåret.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Den er nok fortsatt verdt noe, men..

 

Slik tenker jeg:

 

Bruker du 3D/ Ønsker du å bruke 3D funksjonen? Nei

- Unødvendig å betale for

 

Har du eget lydanlegg du vil bruke med TVen? Ja

- Unødvendig med subwooferen som følger meg

 

Trenger du "dual core humbughumbug" SmartTv? Nei

- Kjøper heller en Chromecast til 299.- som jeg er veldig fornøyd med fra tidligere.

 

Ønsker du 4K? Ja

- Skal jeg kjøpe TV skal den vare lenge, og da vil jeg ha 4K, for når sendingene kommer i 4K. 

 

Vil du bruke en multi-kontroll, f.eks en Logitech Harmony kontroll? Ja

- Det går ikke, på denne TVen.

 

--

 

Der er 5 grunner til at jeg ikke hadde kjøpt den til å begynne med.

Før du bryr deg om hvor mye du skal by, må du finne ut av om du vil ha TVen i det hele tatt :)

 

Den produserer nok gode bilder, men TV-valg har om dagen så mange andre punkter som er viktige - at det er alt samlet som burde utgjøre valget for deg, mener jeg! :)

 

Personlig, hadde jeg kjøpt den og putta den på gjesterommet, om jeg fikk den for 2-3000 :)

 

Lykke til!

Endret av Buckzie
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg trenger egentlig ikke noe av det som listes opp, vedkommende som solgte den sa han ikke ville ta mindre enn 5000 kr for den.    Den er forsåvidt solgt til noen andre nå, siden jeg unnlot å by på den da jeg var usikker på om den var verdt såpass.   Så om du sier 2-3000, da var det nok like greit at jeg ikke gav det minimumsbeløpet han ville ha uansett.   Men takker for svar likevel.   :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...