Gå til innhold

Kom kyra ...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser en heisfører oppe i krana :-) Jeg hadde et Canon 55-250mm en gang sammen med Canon EOS 40D og det tegnet skarpt. Jeg ser du bruker ISO 800 og har en lukkertid på 1/1600 sek. Hvis det er samme objektiv som jeg hadde med stabilisator kunne du brukt ISO 100 og fått lukkertid på 1/200 sek. og fått et bedre bilde. Jeg brukte aldri over ISO 500 på min 40D som jeg mener er nyere enn 400D og muligens bedre på ISO. Men bra bilde, skulle gjerne vært kvitt heisføreren og krana. Mvh Gunnar

Lenke til kommentar

Jeg ser en heisfører oppe i krana :-) Jeg hadde et Canon 55-250mm en gang sammen med Canon EOS 40D og det tegnet skarpt. Jeg ser du bruker ISO 800 og har en lukkertid på 1/1600 sek. Hvis det er samme objektiv som jeg hadde med stabilisator kunne du brukt ISO 100 og fått lukkertid på 1/200 sek. og fått et bedre bilde. Jeg brukte aldri over ISO 500 på min 40D som jeg mener er nyere enn 400D og muligens bedre på ISO. Men bra bilde, skulle gjerne vært kvitt heisføreren og krana. Mvh Gunnar

Ja jeg var nok litt overforsiktig mht. lukkertid, fordi jeg ville virkelig se hvor skarpt jeg fikk det. Det har bildestabilisering ja. Har du sett han fyren som står utenfor fjøsen? :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Tittelen kunne også vært : by og land hand i hand .

Det ser ut som om byen vokser seg nærmere og nærmere gården . Så personen , men da visste jeg allerede hvor jeg skulle lete .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Tittelen kunne også vært : by og land hand i hand .

Det ser ut som om byen vokser seg nærmere og nærmere gården . Så personen , men da visste jeg allerede hvor jeg skulle lete .

Mvh

Alec

Den gården ligger vel ikke spesielt landlig til, egentlig. Kanskje det blir som under EU-kampen: By og land, mann mot mann? :-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...