AfterGlow Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Kan det nye Stanford-konseptet være noe å bygge videre på?Forskere har funnet opp enda en VR-kontroller som gjør virtuelle objekter «fysiske» Lenke til kommentar
Jan-Tore Tonheim Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 Laget for folk med fire fingre? Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 Laget for folk med fire fingre? Synes han var litt rar han der med 5 fingre, er jo 4 som er vanlig... Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 (endret) Laget for folk med fire fingre? Laget for folk med fire fingre? Synes han var litt rar han der med 5 fingre, er jo 4 som er vanlig... Syntes dere er rare jeg "Konsept = begrep, idé, utkast; kladd" Endret 31. oktober 2016 av IceBlitz Lenke til kommentar
G Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 (endret) Jeg klarer ikke å se for meg hvordan noen "strikkepinner" skal få til å gi meg følelsen av å ta på en myk pupp (et mykt bryst). Hadde det ikke da vært bedre å hatt en nanocelle-geléklump man kunne styre? Endret 2. november 2016 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå