Paddien Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 (endret) . Endret 31. oktober 2016 av Paddien Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Vel bremser blir ikke utslitt uten å bli brukt. Høres greit sannsynlig ut for meg at håndbrekket har hengt på, at du derimot ikke har merket det er dog litt vanskelig å se for meg. Vil uansett si at du burde ha merket det, for eneste måten å slite ut en brems på så kort tid er om den henger lenge. Lenke til kommentar
Paddien Skrevet 29. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2016 Bilen har vert i dalig bruk, til og fra jobb for det meste, ca 20km til dagen kan jeg tenke meg. Bremser skal vell vare lengre en dette? Jeg tenker jo at om brekket har hengt neri bremsene så lenge at alt har blitt utslitt skulle den vell røket den og?? eller er det verdens sterkeste wire? og hvorfor har jeg ikkje merket noe som helst i brekket? Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Du merker det ikke på wiren, du merker det på at noe holder igjen bilen din. Wiret blir ikke slitt av å sitte fast i på stillingen. 3 Lenke til kommentar
Dromle Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 Hvilken forklaring hadde verkstedet på at selve caliperen blir utslitt på 13 måneder? Vanligvis er det bremseskiver og klosser som blir fort utslitt om wire er treg og bremsene henger. 1 Lenke til kommentar
Paddien Skrevet 31. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2016 Har bare fått vite at det er pga wire til handbrekket. Dette gjaldt samtlige deler. Får overslag imorgen, så får jeg se hva de sier. Frustrerende etter 13mnd! Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Opplever selv kort levetid på skiver / klosser bak. Byttes typisk til hver eu-kontroll. Sikkert pga 6 mnd saltlake pr år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå