Gå til innhold

Digital IQ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk 210.

Er enig i at spørsmålene var litt dumme, men de har sin målgruppe.

Det er mange "innovatører" der ute som har mange tekniske duppedingser de ikke aner hvordan fungerer (tro meg, de ringer som oftest til meg for å spørre om de dummeste ting :roll: )

Man trenger ikke å være millionær for å ha utstyret som var beskrevet i testen, en mobil med bluetooth, PDA og bærbar kan man samlet få for under 20 lapper. Dette er oppnåelig for de fleste som er i jobb, men jeg forstår at noen av skoleelevene og studentene på forumet blir litt fornærmet.

Vær tålmodig, om et par år er det deres tur til å fråtse, og da vil alt utstyret være mye kuulere :thumbs:

Arcade

Lenke til kommentar

fikk 137, men jeg føler ikke testen er rettferdig egentlig.....

Man må jo bedømme etter hva som er mulig for meg, ikke hva som er mulig for andre. Kan jeg ikke få bredbånd der jeg bor bør jeg vel heller ikke få "trekk" for det heller?....

En test på msnbc, og man får pluss får ha linux inne - jeg er IMPONERT :mrgreen:

Lenke til kommentar

Do you use a wireless mouse and keyboard?

Hva skal jeg svare? For tiden bruker jeg trådløs mus, men ikke trådløs keyboard... Så der står jeg liksom fast, så langt må jeg si at det har vært idiotiske spørsmål.

Skal man liksom ha mer IQ hvis man bruker IM-tjeneste? Kan hende en har brukt, men giddet ikke bruke det, kan jo være mange grunner til at en ikke bruker det. Og PDA ja, har verken penger eller bruk for det, så derfor er IQ'en min lav? Halve testen sier jo at rikfolk har høyere IQ.

Lenke til kommentar

zalo:

1. temaet her er "post din score på testen", hva er din? Om du ikke gidder nevne det, ikke post noe her da ;)

2. alle som scorer lavere enn 150 er misfornøyde med den på en eller annen måte, men kanskje man skal se denne "testen" i lys av den har ingenting med vanlig IQ å gjøre. Tror den beste sammenligningen for dette er spray.no sine tester ala "hvem er du i Friends eller hotel cæsar". Hvor seriøst er det da :D

Lenke til kommentar
zalo:

1. temaet her er "post din score på testen", hva er din? Om du ikke gidder nevne det, ikke post noe her da ;)

2. alle som scorer lavere enn 150 er misfornøyde med den på en eller annen måte, men kanskje man skal se denne "testen" i lys av den har ingenting med vanlig IQ å gjøre. Tror den beste sammenligningen for dette er spray.no sine tester ala "hvem er du i Friends eller hotel cæsar". Hvor seriøst er det da :D

Ehh, har man ikke lov å spørre om litt hjelp da? Kom til å poste scoren min når jeg ble ferdig med testen, men var vanskelig det, siden jeg har trådløs mus og ikke trådløs tastatur. Valgte at jeg ikke hadde trådløst da, siden jeg skal ønske meg ikke trådløs mus og tastatur i julegave.

Anyway, 90 poeng. Men nok en gang må jeg klage på testen. Kan si at den ca er 50 % riktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...