_Furien_ Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) Kom over denne her på Dagbladet idag. Kunne jo vært morsomt å se hva forskjellige brukere her får! Så: Post deres score her! Der har jeg tatt testen, det ble 89 (105) poeng.... Sånn passe fornøyd, men vil si at noen av spørsmålene var litt "dumme" Endret 28. november 2003 av _Furien_ Lenke til kommentar
tommis Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 D blei 104 gitt, ikke så ille d Lenke til kommentar
darker Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 orker ikke ta den en gang til, men fikk godt over 200 forrige gang. Men, går jo mye på hva man har råd til da Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 endte opp på 166 jeg da Lenke til kommentar
CreAtiv3 Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 92, ble litt skuffa over meg selv Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hmm.... Jaja, sånn kan det gå..: 212.. Stoler ikke helt på den testen der, er jo som sagt ikke alle som f.eks har råd til å kjøpe PDA... Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 103... men dette er jo langt fra en "digital IQ test", det er jo spørsmål om dine vaner, hva du har råd til osv. Fordi om jeg ikke kjører linux på maskinen min, har installert google quickbar, eller har bruk får å ha to monitorer koblet til main-maskinen min, så betyr det jo ikke at jeg ikke vet hvordan... det var bevisste valg. Jeg har ikke trådløs mus/tast fordi jeg ikke liker trådløse komponenter med batterier og alt det der, ikke fordi jeg er redd den skremmende magien som gjør trådløs kommunikasjon mulig ^_^. Veldig få av disse spørsmålene var spesielt relevante for kunnskap. Så, ikke ta scoren din spesielt høytidelig, testen var ganske så useriøs i utforming. Den er kanskje noenlunde nøyaktig for gjennomsnittlige folk med liten peil, men for et gjennomsnittlig hardware.no medlem, så blir det hele litt banalt. -Stigma Lenke til kommentar
Beelsebub Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 129, merkelig test Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 166 her.. Egentlig en idiotisk test... Hadde ikke så mye om hvor mye du visste, men handlet mer om hvor mye penger du brukte på utstyr.. Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 150 tja ikke værst. men sier mer om hva du kjøper å bruker penger på en hva du vet å kan MR_t Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå