vrrrrrrrr Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Sliter med at BF1 kræsjer helt tilfeldig. Før fikk jeg en feilmelding om directX men nå står det bare Battlefield 1 har sluttet å virke. I tilleg så kræsjer Origin i det samme. Andre som sliter med dette eller vet en løsning? Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 (endret) Samme feil her, antar at du har nvidia gfx-kort? Prøv å rull tibake driveren til forrige versjon, det ordna det her. Evt. prøv driveren som kom i går, har ikke testet den selv enda. Endret 29. oktober 2016 av Killswitch Lenke til kommentar
vrrrrrrrr Skrevet 29. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2016 gtx 680 Lightning ja. Kan hende den driveren er problemet, er usikker på om jeg oppgraderte før eller etter det begynte og kræsje. Får vel prøve og "rulle" tilbake eller vente på neste oppdatering. Takk for tips Lenke til kommentar
Chipsmaster Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Får det ikke in-game, men når jeg starter spillet fra Origin kommer meldingen om at det har sluttet å virke 2 sek etter at det begynner å starte opp. Jeg må bruke Origin til å reparere spillet, har skjedd meg 3-4 ganger alt. Lenke til kommentar
vrrrrrrrr Skrevet 29. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2016 Akkurat nå så får jeg ikke startet spillet og får beskjed om at lisensen er ikke gyldig... Lenke til kommentar
vrrrrrrrr Skrevet 30. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2016 Nå krasja det igjenn... Skjer kun når jeg har bra runder!! Lenke til kommentar
Even_sk Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Får directX error hvis jeg kjører på high, er på medium nå og da går det som oftest greit.GTX680 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå