Carlgutt Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 (endret) Hei, jeg begynner kl 5 på jobb i natt, men siden Ruter (kollektivtrafikk i oslo) vil kjøre etter sommertid i hele natt, er jeg nødt til å forholde meg til det og ankomme på jobb en time før jeg egentlig begynner. Jeg er da litt nervøs for at android skal oppdatere seg automatisk. Inne på "dato og tid" har jeg skrudd av "auto. dato og klokkeslett" og "automatisk tidssone". Vet ikke om dette er nok, at mobilen kanskje endrer seg likevel pga datoen feks som nå står på 29.10. Burde jeg kanskje sette datoen til 28.10, bare for å være helt sikker? Endret 29. oktober 2016 av Carlgutt Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Bruk (eller lån en vanlig klokke), de stiller seg ikke automatisk. På den lokale Coop-butikken solgte de nettopp armbåndsur til kr 10. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Sett på en alarm en time tidligere da. Burde være safe nok? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 (endret) "auto. dato og klokkeslett" og "automatisk tidssone"Dette vil neppe hindre at den skrur på vintertid. Bare at endring av klokke/dato som du gjør ikke overkjøres av en tidsserver på nettet. Sett datoen et par dager tilbake for å være sikker. Endret 29. oktober 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå