Fotoskrulla Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Kontraster Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Det heter jo vakkert som våren, men det spørs om ikke heller burde vært vakkert som høsten. Høsten er i alle fall en bra tid for oss fotoelskere. Fin stemning her. Mvg Ragnar 1 Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Pent motiv, skarpt og i klare farger. selv om jeg syns den gule busken tok opp litt for stor andel av bildet. Særlig er refleksjonene i vannet til høyre flotte. 1 Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Jeg synes du har vært heldig med komposisjonen med hensyn til tittelen på bildet både til lands og vanns. Flott stemning i bildet. Været er bedre på Østlandet nå :-) Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Fint høstbilde med sine speilinger og fargerike trær! Høsten har vært særs fargerik her også, pga av det tørre været, sies det. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Flott og fargerikt , skarpt og med masse fine detaljer . Nydelig speiling i det speilblanke vannet . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2016 Det heter jo vakkert som våren, men det spørs om ikke heller burde vært vakkert som høsten. Høsten er i alle fall en bra tid for oss fotoelskere. Fin stemning her. Mvg Ragnar Jeg synes du har vært heldig med komposisjonen med hensyn til tittelen på bildet både til lands og vanns. Flott stemning i bildet. Været er bedre på Østlandet nå :-) Mvh Gunnar Fint høstbilde med sine speilinger og fargerike trær! Høsten har vært særs fargerik her også, pga av det tørre været, sies det. Flott og fargerikt , skarpt og med masse fine detaljer . Nydelig speiling i det speilblanke vannet . Mvh Alec Tusen takk for kjempefine kommentarer alle sammen!! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2016 Pent motiv, skarpt og i klare farger. selv om jeg syns den gule busken tok opp litt for stor andel av bildet. Særlig er refleksjonene i vannet til høyre flotte. Av og til blir jeg litt lei av å følge oppskriften, følge regler og slikt. Ville provosere litt her ved å ikke dele bildet i tre deler. Du så det du Takk for fin tilbakemelding! Lenke til kommentar
sussss Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Ja den høst tid kan man ikke få nok af..så flot....måske kunne jeg godt have tænkt mig toppen af træerne også..hilsen Suss Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 Wow, kjempe bilde. med mange fine farger og perfekt format. ;-) Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 Syntes du har kuttet alt for mye av trærne her, spesielt av de med løv. Sikkert en grunn til du har gjort det, men for meg ble dette et halvt bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg